Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

meet and greet getuigen

31-1-2011 17:10:04
Hey medebruidjes en bruidegommen,

omdat onze getuigen elkaar niet zo goed kennen willen we een dagje organiseren voor onze getuigen. Zo leren ze elkaar kennen en weten ze ook wat er eigenlijk van hen verwacht wordt. We dachten gedurende de dag iets te doen, 's avonds te gaan eten en erna eventueel nog iets samen te doen. Nu is het probleem dat we niet meteen weten wat we kunnen doen. Liefst iets dat niet al te duur is, want ja een trouw kost al wat... Heeft iemand leuke ideeën ergens in Vlaams-Brabant of Antwerpen? Mag eventueel ook daar buiten zijn? We zijn met een groep van 10 personen allemaal tussen de 23 en 28 jaar...

Dank je!
groetjes,
Kirsten

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 509

Bram
27-10-2012
 Meld misbruik31-1-2011 18:19:02

Hey. Leuk idee !! Zal zeker en vast goed doen. De activiteit hangt natuurlijk af van wat jullie en jullie getuigen graag doen hé. Maar mij lijkt het dat je op zoek bent naar een activiteit waar er ook veel mogelijkheden zijn om met elkaar te praten. Dus geen film gaan zien ofzo!

Misschien een standswandeling, gevolgd door een diner? Leuven? Mechelen? Brussel? Antwerpen?

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik31-1-2011 18:54:06

Of een leuke wandeltocht in een bos met picknick?

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik31-1-2011 20:33:40

Dagje naar een provinciaal domein (Hofstade bij Zemst bvb) ? Je kan er wandelen, er zijn een paar meren, er is een terraske... Absoluut niet duur maar ja, geen optie bij slecht weer natuurlijk...
Of een dagje naar De Zoete Waters in Oud-Heverlee ? Minigolf-terrein, dan wat roeien aan de overzijde van het meer en dan naar de Brasserie St Jean, bvb :) Heel tof, niet duur.
En bij slecht weer : een bowling ? Karaoké-avond ?
't Zijn maar losse ideeën, he.

Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik31-1-2011 21:49:04

Laser shooten is super leuk en schept direct een band!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...