Terug naar overzicht
Wij wouden eerst een Rolls Royce (385 euro) als wagen, maar we vonden dit nogal duur uitvallen. Aangezien wij ook niet echt grote afstanden moeten afleggen hebben we dan toch gekozen voor een witte mercedes A-klasse (nieuw model, sinds vorige week maar in gebruik). Deze kost ons ook nog 250 euro voor +/- 4 uur.
Wij hadden een huifkar: * supergezellig en romantisch * de volledige suite paste erin, zo konden we nog gezellig praten onderweg * goedkoop: voor een hele dag (van 10u-17u) waren wij net geen €250 kwijt Maar dan moeten de afstanden het natuurlijk toelaten...
VW busjes, prachtig !www.busje.be cabbie bvba ze zijn van jabbeke !
misschien eens bij medicar kijken. ceremonie de poorter
wij nemen een limo voor de suite (375€) en een excalibur voor ons (375€) Het is idd heel duur.
of gewoon een leuke wagen huren bij een autoverhuurbedrijf? veel goedkoper (want het heeft niet de titel 'ceremoniewagen')
wij hadden een oude zwitserse postbus, gehuurd bij Vancat in Rumbeke (Roeselare). heel goede service! ik weet de exacte prijs niet meer, maar was rond de 600 € denk ik, voordeel: de ganse suite kon erin!
Wij doen beroep op mensen die mijn verloofde kent die... oldtimers hebben. Het is en heel zoekwerk, maar we zullen er waarschijnlijk geraken!
Wij denken ook aan een huifkar! Dat lijkt me echt iets hebben!