Terug naar overzicht
Hallo Ineke, Wij hebben dit weekend aan onze fotograaf gevraagd of hij soms een goed hotel wist zijn in Mexico. Wij hebben Iberostar Quetzal/Tucan als aanrader gekregen van hem. Hij zei dat het echt top is. Via welk reisbureau hebben jullie deze reis geboekt? Alvast bedankt. Groetjes
Dag Ineke, Ik ben al in dat hotel geweest een paar jaar geleden en het hotel was echt super!!! Ik heb volgende utistappen gedaan en deze waren echt de moeite: - xcaret (kan je oa met dolfijnen zwemmen) - Coba (tempels van de Maya's) - Tulum (ook van de Maya's) dit was in ieder geval een reis om nooit meer te vergeten. groetjes
Hey Wij zijn daar in september 2010 op huwelijksreis geweest en het was echt super! Een schitterend hotel! Ook ideaal gelegen voor uitstappen naar bv Xcaret, Isla Mujeres... Chitzen Itza (mayatempel) is wel 3u op de bus door en 3u terug, maar toch een echte aanrader! Geniet ervan!
Bedankt voor jullie reacties! Wij hebben geboekt via Neckermann.
Super hotel! in maart 2009 daar geweest, op aanraden van mijn baas. Kort na ons is een goed bevriend koppel daar ook op huwelijksreis geweest, en ook super tevreden.. bij deze heb je al 3 positieve feedbacks het hotel is groot, maar je hebt ook alles.. 5 thema restaurants (italiaans, steak, japans,...) kamers zeer proper kortom, by far één van mijn favorieten!
Hallo, Wij vertrekken ook naar dit hotel op 17 mei,aan de foto's te zien en de commentaar op Zoover ziet het er uitstekend uit.