Terug naar overzicht
Staat er op Q-music zo geen playlist van de afgelopen uren?? Misschien kun je het zo terug vinden als je ongeveer weet rond welk tijdstip je dit gehoord hebt op de radio...
Dat was deze middag ook mijn idee, maar vond op de site nergens een playlist terug.....
Late Nights van Amy Meredith? Mss gewoon es een mailtje sturen naar q-music, daar zullen ze je wel kunnen verder helpen. groetjes
Dag Sylvia, leuk dat je probeert maar dit was het niet... was rustiger van tempo... Ik heb net ontdekt dat er een aparte site bestaat met playlist van q music België, maar het is mij niet gegund want tussen 13u en 16u staan er geen liedjes op :-S Ik hen
ik wou dus nog schrijven dat ik hen heb gemaild via de site dus ik hoop op reactie....
http://www.q-music.nl/page/playlist Hier vind je de muziek van vandaag terug. Succes!
Rond die tijd was er de Q snowcase life. Misschien op die manier aan een playlist te komen?
Cindy, de site die jij opgeeft is van Q music Nederland, op de Belgische playlist is er op dat moment niks te vinden. W- Claudia, was inderdaad tijdens Q snowcase... nu ja, zal het maar vergeten zeker, want krijg geen reactie op mailtje van de Belgische playlist... wie weet hoor ik het voor augustus nog wel eens...