Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stadhuis

31-1-2011 22:22:35
Hallo iedereen nog maar nieuw hier !
men vriend en ik huwen op 22 juli 2011, nu is mijn vraag wie er nog huwt op die datum?En wat jullie betalen aan het stadhuis?
Men planning is nogal hectisch,denk dat ik er niet echt zal geraken,moet nog alles opzoeken en vastleggen PANIEK!
vele grtjs kim

Kim
22-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 796

Annelies
22-7-2011
 Meld misbruik31-1-2011 22:48:59

Hey hey,

wij trouwen ook op 22juli. De kostprijs van het gemeentehuis zal voor ons het enige zijn dat die dag gratis is denk ik, zelfs het trouwboekje moeten we niet betalen.
Wat moet je nog allemaal doen? Als je wil, dan kan je naar anneliesbroos@telenet.be mailen, dan kunnen we eens vergelijken wat er nog allemaal moet gedaan worden en elkaar ev. wat helpen.

In ieder geval; Succes. Alles zal wel vlot lopen.

Kim
22-7-2011
 Meld misbruik31-1-2011 22:56:20

Hey annelies

tof zo iemand die dezelfde dag heeft.Ik vroeg het eigenlijk omdat ik geweest ben en ze me zeiden dat ik er tweehonderd euro moet voor neertellen omdat de burgemeester en schepen dan uit hun' brugdag' verlof moeten komen!viel bijna omver ,maar alé kheb het er dan toch maar voor over :)

Rieke
5-2-2011
 Meld misbruik1-2-2011 8:08:37

Amai 200 euro, wat een bedrag.
Wij betalen 30 euro, maar het is dan ook op een gewone zaterdagvoormiddag.

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik1-2-2011 8:55:46

wij betalen enkel ons trouwboekje en het papier werk en da zou max 25-30 eur zijn
geen paniek!
wat heb je zoal al gedaan?

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik1-2-2011 9:00:00

Wij betalen ons trouwboekje, 20eur. En.... geen paniek hoor, je hebt nog tijd genoeg denk ik. Op 01/06/2011 is het aan onze beurt en wij zijn ook pas beginnen regelen in december. Dus dat komt zo ongeveer gelijk uit :-). Momenteel heb ik er nog altijd goede hoop op, zelfs al kan veel geregel maar gebeuren tussen de boterhammen in 's middags en nu en dan wat in het weekend!

saartje
22-7-2011
 Meld misbruik1-2-2011 9:28:25

Hallo,

Wij trouwen ook op 22 juli 2011. Wij wonen in Middelkerke, niet zo ver dus. Ik ben vorige week naar het stadhuis gegaan en alles is doorgegeven, weet wel nog geen prijs.

Wat staat er vast:
- feestzaal (eten ook)
- dj
- kleed
- kledij heren suite
- rock groepje (receptie)
- vervoer gemeentehuis

Ik zal deze week eens gaan informeren voor een fotograaf en de uitnodigingen.

Wij trouwen wel niet voor de kerk (scheelt al heel veel werk)

Groetjes, Saartje

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik1-2-2011 9:55:42

waar trouw je?

Kim
22-7-2011
 Meld misbruik1-2-2011 13:50:48

hey iedereen ,fijn die reacties,zo heb ik ook wat overzicht met wat jullie al allemaal bezig zijn!
Ik trouw in het stadhuis van Gistel,wat er al allemaal vastligt ,eigenlijk nog niets!
We weten wel waar,maar moeten nog ons voorschot gaan betalen ,de fotograaf is eigenlijk wel bijna zeker(iemand die het doet als hobby) en het zeker goedkoop houd als ik de prijzen zie van de fotograven!de auto en bruidsboeket wist ik waar gegaan maar na een mail te hebben verzonden lieten ze weten dat ze op die data op reis gaan,jammer!Ook mensen die een zaak hebben en het goedkoop oplossen allemaal,zowel voor auto als bruidsboeket,dus dan maar iemand anders opzoeken.kleed moet ik ook nog voor gaan kijken zowel als de dj,de dj vind ik echt belangrijk want wil er een goed feest aan over houden, er zijn natuurlijk nog dingen die ik moet voor zien maar alé tis toch al een begin!
grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...