Terug naar overzicht
Ik denk als je een jurk huurt dat er geen retouches mogelijk zijn? Zijn dat niet gewoon standaardmaten? Je kunt ook een 2de hands jurk kopen, en deze bij een naaister laten retoucheren.Daarna kun je hem misschien toch terug verkopen, maar het zal zoiezo al een pak goedkoper zijn.Of er bestaan natuurlijk ook winkels waar ze de goedkopere trouwjurken verkopen...
Hoi Kim, Ik wou ook eerst mijn trouwjurk huren bij www.trouwwinkel.com . Maar ben op de website www.marryyou.nl terecht gekomen. Ik heb hier ook mijn trouwjurk gevonden. Ik ben ietsjes meer kwijt maar het is wel helemaal aangepast naar mijn smaak en wordt natuurlijk precies in mijn maat gemaakt. Misschien ook iets voor jou? Veel succes verder! Groetjes Lizzy
Bij La Tiara in Antwerpen kan je ook bruidsjurken huren, vanaf 300 euro ! Zijn wel de klassiekere witte bruidsjurken ...
Ook bij Farah Love (Zwijndrecht) kan dit: http://www.farahlove.be/ Ik denk ook dat ze dan geen retouches doen, hoor... Maar dat het de standaardmaten zijn.
hey Kim, Ik denk er net hetzelfde over als jou. Maar ik ken de huurprijzen niet natuurlijk, als de huurprijzen zoals ik hier lees vanaf 300€ zijn, dan ga ik misschien toch een kijken om te kopen want ik vind 300€ om een kleed te huren eigenlijk ook wel veel geld. Groetjes