Terug naar overzicht
Van welke regio ben jij,ik heb mijn trouwkleed ook een Nicole Collet gekocht in Deerlijk de Prima Donna
JPC Collection te Antwerpen, daar heb ik er heel wat gepast van Nicole. Heb tenslotte toch voor een ander merk gekozen.
Bij Ziri in Merksem, op hun website staan er zelfs al wat prijzen zodat je een idee hebt wat de kleedjes kosten. Ook bij Jagré, JPC collection, Lilian Claes en Maxim's Couture hebben ze Colet (telkens wel maar een x-aantal kleedjes, ze hebben niet het hele assortiment hangen spijtig genoeg). Ik was er ook voor, maar heb uiteindelijk toch ook voor een ander merk gekozen (bij de winkel Maya).
Hallo Anouk, We hebben een Nicole kleedje in huis.Tikje sexy maar erg mooi. Op onze website kun je deze zien staan.
Ik heb het mijne ook in Deerlijk gehaald bij Prima Donna. Ook in Oostende bij Scarpelinni hebben ze dit merk. Veel succes!
Hoi Anouk, Ik kocht mijn Colette-kleedje bij JPC Collection in Antwerpen en ben er nog steeds verliefd op! Groetjes, Sarah
Dag Anouk, Het mijne komt van de Vomac in Oostkamp, daar verkopen ze ook dat merk! Groetjes