Terug naar overzicht
Ik zou gewoon even langsgaan om het op te lossen.Via mail en telefoon is het wel makkelijk om iets te beloven héAls je langsgaat ben je zeker dat alles oké is, en zul je er terug wat vertrouwen in kunnen krijgen.
Hey Rieke Bedankt voor de snelle reactie! Ja idd, via mail en telefoon is het altijd gemakkelijk om je er snel vanaf te maken. Maar als dit nu zo al is, heb ik schrik voor ons huwelijksfeest zelf. :-/
Ik zou ook zeker eens langs gaan! Die mensen zijn daarom niet van slechte wil, maar ik denk dat ze vaak veel andere dingen aan hun hoofd hebben - wat op zich geen excuus is natuurlijk - dat ze die administratie wat voor zich uitschuiven... Het komt allemaal wel in orde, geen paniek :-)
Gewoon blijven bellen en mailen tot je dat contract vast hebt.
Hallo, Ik zou ook even langsgaan, dan moeten ze je wel onmiddellijk een antwoord geven. Het komt toch ook allemaal al wat dichterbij... Het zal wel allemaal in orde komen hoor... geen paniek! Groetjes Annelies
Ej ej Mijn vriend en ik gaan morgenavond samen langs. Kwestie van dit toch samen te willen regelen. Hopelijk komt het allemaal in orde! Ik hou jullie op de hoogte :) Grtjes
Ej iedereen Gisterenavond zijn we langsgegaan bij de eigenaar van onze zaal en we hebben ons contract. Ik heb mij dus zorgen gemaakt om niets. Maar nu had ik ook de kans om nog eens opnieuw alle informatie te vragen. Zo moeten wij zelf niet zorgen voor de zaalversiering, maar zal dit 2 weken voor ons huwelijk allemaal met hen besproken worden. Oef, weer wat stress minder! Groetjes