Terug naar overzicht
Ik zie dat ook graag, maar heb uiteindelijk toch voor een bruidsboeket gekozen.Zo heb ik toch de hele dag iets in mijn handen, want anders zou ik van de zenuwen niet weten wat gedaan. Constant friemelen met de handen en zo :-)Veel succes met je zoektocht !
Hallo, Ik kan ook niet dadelijk zeggen waar je hiervoor moet zijn, maar je kan altijd wat afbeeldingen zoeken van wat je wilt en dan naar enkele bloemisten in de buurt gaan en vragen of ze dit kunnen namaken. Ik heb mijn bruidsboeket ook op afbeelding gevonden en laten namaken. Voor een goede bloemist mag dat geen probleem zijn ! Ik vond dit ook super, maar heb toch voor een gewoon bruidsboeket gekozen. Zoals Rieke zegt... anders heb je zo niets om handen. Groetjes Annelies
Hallo, Ik laat mijn polsboeketje maken bij Lieve Bloemen in Lokeren, maar ik denk dat elke bloemist dit wel kan, hoor ... ik ben het ook gaan navragen bij City Bloemen (heb je in elke grote stad) en ook daar was het geen enkel probleem ! Ze vroegen ook van eventueel een foto mee te nemen.