Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vorrstelletje: misschien iemand interesse

24-3-2006 13:24:25
Hey iedereen! Naar aanleiding van die chronologische lijst is het misschien makkelijk dit ergens op een website te plaatsen. Nu kunnen die berichten niet meer aangepast worden en moet je de megalijst altijd terug opnieuw posten. Misschien is het daarom een leuk ideetje een website te maken die een beetje samenhangt met dit forum waar we die lijst dan zouden bijhouden en dan misschien ook een verslagje/foto/site kunnen bijplaatsen van de mensen die getrouwd zijn. Er zijn zelfs nog andere dingen die leuk zouden gebundeld kunnen worden. Zijn er nog mensjes die interesse hebben om aan zoiets mee te werken, die ook een beetje creatief willen doen zoals ik? :-)

Laat het gerust weten!

Groetjes,
Els
09/09/2006

Els
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 26 | Gelezen: 444

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik24-3-2006 13:35:22

Ik vind het hartstikke leuk zeker als we alles een beetje met foto's aankleden, wat vind je ervan om gewoon ergens via een standaard GRATIS trouwsite dit te maken, is zo gedaan, kunnen we iedereen het paswoord geven en dan kan ieder het bewerken wat-ie wil.
Als je wilt maak ik wel even een account aan laat maar even weten

groetjes nathalie 28/07/06

Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik24-3-2006 13:44:25

Hey Els,

Ik vind het een schitterend voorstel, maar ik ken jammergenoeg niks af van het opmaken van een website.
K hoop in ieder geval dat er wel creatieve bruidjes bestaan zodat die site er komt.

Groetjes
Tilly
6 mei

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik24-3-2006 14:12:35

Hey els

Ik ben toch maar al meteen aan de slag gegaan en heb al een website geopend, kijk eens op http://forum.trouwen.com als je dit iets vind kan dit "ONZE" site worden, kunnen we allerlei dingen opzetten, bewerken en knippen plakken etc.
bewerken via inloggen bruidspaar dan gebruikersnaam: forum en password: wijtrouwen

Ga maar al meteen aan de slag...
ik heb de chrono-lijst er al bij gezet maar we kunnen nog wel een aantal onderwerpen kiezen!!!!!

Laat je even weten wat je er van vindt???
of Mail even nathaliewassen@zonnet.nl

groetjes nathalie

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik24-3-2006 14:16:44

Ik vind het een heel tof idee!! Heb al meteen iets in het gastenboek gezet.

Nu kan ik al dagelijks naar 2 sites surfen, mijn ventje zal lachen ;-)

Lindsay
06/05/06

Els
9-9-2006
 Meld misbruik24-3-2006 14:39:27

Hey Nathalie

Ik ben al eens een kijkje gaan nemen op de site. Het ziet er allemaal leuk uit en zo, het enige wat misschien een pobleempje gaat worden, als iedereen zomaar kan wijzigen, dat de structuur niet altijd duidelijk gaat blijven...

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik24-3-2006 14:57:14

Dat klopt maar ik denk dat dit niet zo erg is, iedereen kan toch een beetje inbreng hebben, of niet???
Als we anders een paar hoofd thema's nemen, zoals reeds getrouwd en dames dan natuurlijk graag foto's van het bruidspaar erbij, nog te trouwen(De chrono-lijst)en de uitgebreide to-do lijst (van Vicky bv) bij jezelf voorstellen ofzo met foto's werken....zijn maar een paar ideetjes,ik denk dat het juist wel leuk eens iets meer van de meiden op het forum te lezen....
wat zou jij anders willen voorstellen, dat enkel een paar mensen het beheer van de website doen??? Kan natuurlijk ook moet je gewoon bij onze gegevens het paswoord wijzigen...
je zegt het maar!!!
Groetjes nathalie

Els
9-9-2006
 Meld misbruik24-3-2006 15:20:31

Dag Nathalie

Ik bedoelde eerder van laat iedereen er maar opzetten, dan hebben we ook het meeste informatie en het minste werk, maar af en toe moeten we misschien wat bijschaven aan het overzicht zodat er niet te veel rubrieken komen en zo

Maar je mag er zeker al de to do lijst bijzetten als hoofdthema, deze kan dan nog aangevuld worden, wat misschien ook leuk is zijn de liedjes die gebruikt worden als openingsdans / in de misviering/ voor de dj... ook al omdat dit vaak terug komt op het forum. Dus keep up the good work!!!

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik24-3-2006 15:35:57

fantastisch idee.

Ga vlug even kijken...
Ann
20/5/2006

robben
20-5-2006
 Meld misbruik24-3-2006 15:45:53

Klinkt wel leuk allemaal! Maar of het in praktijk bij te houden is weet ik niet... Maar ik wil ook wel helpen hoor!
Groetjes, Isabelle 20/5/06

Lynn
27-5-2006
 Meld misbruik24-3-2006 17:10:09

schitterend idee!
ik heb alvast een link toegevoegd "kapselsites" vermits dit toch ook vaak terug komt...

als we allemaal onze ideetjes eens inputten is dit echt wel een leuke manier om snel aan veel info te geraken!

groetjes

Lynn

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik24-3-2006 18:55:46

Wauw

Ik vind dit een SUPERIDEE!!!

Echt waar, heel tof. Heb hier nog allerlei dingen (zoals mijn To Do-lijst) die er op kunnen

Ik wil zeker meehelpen.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik24-3-2006 18:56:05

Hey,
knappe initiatieven allemaal. Misschien nog een ideetje, maar ik weet niet of het mogelijk is, want ik ken weinig /niets van computers. Zou je daar ook geen misboekjes kunnen plaatsen. Wekelijks vraagt wel iemand ideetjes voor de viering.
Groetjes

Els
9-9-2006
 Meld misbruik24-3-2006 19:19:43

In verband met de to do lijst van Vicky, zouden we die rangschikken zoals hier de planning dus vanaf zoveel maanden dit, vanaf zoveel maanden dat; of eerder verdelen over rubrieken zoals kledij, bloemen...? Graag jullie mening!

Groetjes,
Els
09/09/2006

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik24-3-2006 19:51:15

Hey els,
Ik denk dat het qua tijdsindeling het makkelijkste is als we het per maand etc opstellen, ik weet zelf niet hoe de lijst van Vicky is opgesteld(was alleen een suggestie voorheen, want had er al ZO VAAK hier op het forum over gelezen) als jij denkt dat het met rubrieken verdeeld ook overzichtelijk is zie ik het graag op de website!
Ik heb me al voorgesteld, ben benieuwd wie jullie zijn...
groetjes nathalie

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik24-3-2006 20:35:20

Ivm mijn to do lijst.

we kunnen hem er in 2 versies opzetten. Een keer met datum zoveel op voorhand, en 1 keer per onderdeel, watn het is soms wel overzichtelijk om per deel te weten wat je allemaal moet doen. Zo ben ik toch begonnen aan mijn checklist, ik heb alle dingen verdeeld in taken. Want misboekje maken bv is onder te verdelen in teksten zoeken, inhoud maken, muziek zoeken, lay out bepalen, en het in elkaar steken zelf. Door het te verdelen in stukjes kan je gemakkelijker een OK zetten, en heb je echt het gevoel dat je vooruit gaat (ik heb dat toch). Ik zal vant weekend ne keer kijken daarvoor.

Groetjes

Vicky
09.09.06

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik24-3-2006 20:40:13

Prima!!!Ik heb nog een aantal links toegevoegd, bij kapsels en de belangrijkste(in ieder geval die mij bekend is)link voor voorbeelden van misboekjes!
Ik vind het al heel leuk uitzien!
Groetjes nathalie28/07/06

Els
9-9-2006
 Meld misbruik24-3-2006 21:10:43

Het ziet er inderdaad al schitterend uit! Ik had nog wat ideetjes: foto'ke van jullie uitnodiging, fotolocaties per streek, ik heb ook webspace die misschien nuttig kan zijn voor het uploaden van sommige misboekjes (dan kunnen we die zo linken).. Ik hoor wel wat jullie hiervan vinden?!

Groetjes,
Els
09/09/2006

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik25-3-2006 9:06:46

Dat is een goed idee om gebruik te maken van jouw webspace om door te linken en daar misboekjes op te zetten, maar dan moet je die eerst verzamelen of heb je al een aantal voorbeelden? Ik heb alles nog een beetje opgevrolijkt met wat plaatjes, wordt echt een toffe site!Fotolocatie per streek is ook een goed item, daar heb ik echter nog geen enkel idee van, zet er maar op!!!
Fijn weekend allemaal!

Kathy
8-7-2006
 Meld misbruik25-3-2006 12:15:21

k ben niet zo'n computer genie maar vraag me af hoe ik bij jezelf voorstellen ook een foto van mij en m'n ventje moet opzetten

groetjes Kathy

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik25-3-2006 15:33:36

Kathy je moet eerst inloggen bij inloggen bruidspaar, dan gebruikersnaam: forum en password: wijtrouwen intypen, ga daarna naar jezelf voorstellen dan staat links boven foto invoegen en dan kun je vanuit jouw computer een foto selecteren en hierbij zetten! succes groetjes nathalie

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik26-3-2006 20:58:49

Hallo Els

Ik heb ook onze foto toegevoegd op de site maar er staat nu plots een hele ruimte boven :-( Kunnen jullie dit rechtzetten en mij uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan ?

groetjes

Lien

Evy
22-7-2006
 Meld misbruik27-3-2006 8:43:20

Eergisteren stond er een onderdeeltje met sites van bruidskoppels, maar nu ik deze eens uitgebreid wou gaan bezoeken blijkt ze foetsie te zijn? Weet iemand hoe dit komt en waar ze naartoe is?

xxx Evy

Els
9-9-2006
 Meld misbruik27-3-2006 10:10:24

Hey Evy

Nu je het zegt dit is inderdaad verdewenen. Nochtans stond het er vannacht nog, toen ik de to do lijst heb ingevuld. Vreemd wat er gebeurd is...

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik27-3-2006 11:11:36

Ik heb gisteren inderdaad ook gemerkt dat dit onderdeel verdwenen was. Het probleem van Lien haar foto heb ik nog opgelost, maar een nieuwe pagina maken zag ik gisteren niet meer zitten.
Ondertussen heb ik dit ook gedaan.
Oorzaak: Als je zelf iets wil bijtypen en je bent der niet tevreden over mag je NOOIT op verwijderen drukken onderaan. Hiermee verwijder je niet enkel het laatst bijgevoegde MAAR ook AL DE REST!!!
Je moet hetgeen je wegwil dus selecteren en daarna op delete drukken van je toetsenbord.
Als je problemen zou ondervinden en je bent niet zeker kis dan toch maar voor opslaan en stuur me een mailtje, dan lossen we het samen op.
Peggy_verstraeten@hotmail.com

Groetjes en nog veel plezier.

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik28-3-2006 23:07:03

Hey Els

Omdat iemand zo grappig was om telkens delen van de site te verwijderen hebben we het password moeten veranderen, aangezien ik geen mail adres van jou heb zou jij aub even contact met mij(nathaliewassne@zonnet.nl) of Peggy peggy_verstraeten@hotmail.com kunnen opnemen???? zodat we jou ook het nieuwe password kunnen geven!
Tevens voor de andere dames, mail even dan mailen we het nieuwe paswoord terug!
Groetjes nathalie

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik29-3-2006 8:19:23

sorry foutje in mijn mail adres nathaliewassen@zonnet.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...