Terug naar overzicht
Ikzelf heb er geen ervaring mee... Maar als je even zoekt in oudere forumberichten over bruidswinkels zal je merken dat Le Chapeau hier en daar al voor horror-voor-het-huwelijk-verhalen heeft gezorgd (ik herinner me o.a. het verhaal van Sarah). Misschien zijn er ook heel wat mensen met positieve ervaringen, dat zal wel. Maar zelf kies ik liever voor een 'onbesproken' winkel dan eentje met positieve én negatieve commentaren. Veel plezier met je zoektocht :-) !
Mijn ervaring met Le Chapeau was super!
Ik ben bij Le Chapeua in Bree geweest en ze waren daar echt onvriendelijk. Mocht zelfs geen kleedjes bekijken zonder afspraak! Ik wilde alleen maar even zien of ze iets hadden dat ik mooi vond, maar zelfs dat mocht niet. Afspraak maken, was hun antwoord...
mijn kleedje komt van Jagré, als je iets eenvoudig wilt dan zal je daar wel bij de suitekleren moeten kijken want hun trouwkleren zijn niet zo eenvoudig. Ik heb daar een Sissi-jurk gekocht
Ik heb bij Jagré wel een eenvoudige trouwjurk gekocht.. Dus het kan wel hoor Gewoon lekker gaan kijken en veel passen, je kan het maar één keer in je leven doen!
Le chapeau zou ik ook niet nemen hoor!!In jagré hebben ze inderdaad mooie niet traditionele jurkjes.Waar je ook eens moet gaan kijken is Anne-Sophie in brasschaat.Supermooie kleedjes!Zoek ze maar eens op op internet.Veel succes!! Sylvia
Bedankt voor alle tips. Ik kijk uit naar zaterdag. Grtjs,
HeyMijn kleed komt uit le chapeau... Ik hoop dat het geen horror-herinnering wordt... Ze doen daar wel erg uit de hoogte vond ik... Maar als ze dan uiteindelijk zien dat het echt wel menens is, vliegen de complimenten rond je oren... groetjes
Heb beide winkels bezocht. Mijn ervaring met Le Chapeau was beter. De winkel is veel professioneler dan Jagré. Veel succes met je keuze. Groetjes
Ik heb nochtans al wat kenissen die bij le chapeau een kleed hebben gekocht, en waren zeer tevreden.
Hallo iedereen, Mijn kleed komt van Le Chapeau Corner/Antwerpen. Ik ben super tevreden van deze winkel. Ze zijn héél professioneel en klantvriendelijk. Iemand hierboven schrijft iets van uit de hoogte doen; wel daar heb ik niks van gemerkt. Je gaat natuurlijk wel naar een mooie, stijlvolle winkel en ik verwacht dan ook in stijl ontvangen te worden en dat is ook zo.Een aanrader! Groetjes, Ingrid
Mijn kleed komt van le chapeau. Ik raad dit zeker niet aan! Bij pasbeurt (waarbij ik en mn moeder speciaal verlof hadden genomen + haar bij kapper laten doen (met kroontje etc), bleek dat de verkoopster in kwestie het VERKEERDE TROUWJURK besteld had!! Alle moeite voor niks dus. Na een pasbeurt van een ander bruidje haar kleed (hetzelfde kleed, 3 maten groter), belden ze me op om te zeggen dat de fabrikant speciaal een jurk liet overkomen. Heel vreemd dat die jurk EEN SCHEUR had in de onderste laag... fabrieksfout zeiden ze.. Deze zouden ze wegwerken, en ik zou er niets meer van zien. Ter compensatie geven ze 50% op de retouches. Wel leuk dat ze iets ter compensatie geven, maar dit dekt belange na niet mijn onkosten die ik gemaakt heb door een interne fout bij hun.