Terug naar overzicht
Wij hebben plastiek bollen met confetti suikerbonen in en daarbij een dierenstempeltje
Wij hadden een zakje van die suikeren hartjessnoepjes met een stempelstift. Snoep is natuurlijk altijd gegeerd en kan voor zowat iedereen: van peuter tot een nichtje van 15 die iets komt afgeven! ;-)
ben ooit eens naar een trouw geweest in de kerk van Rupelmonde, waar de kindjes een bonnetje kregen om bij Cremerie Chantal (op hetzelfde plein) een ijsje te gaan halen. Dit viel erg in de smaak :-)
Hey Aangezien ik lesgeef aan pubertjes en aangezien ik er ook enkele verwacht in de kerk, nemen wij een ijskar voor iedereen (volwassenen, pubers, kindjes...). We voorzien ook enkele snoepzakjes voor de kleintjes. Ik ben van plan om (net als Véronique) zo van die suikeren hartsnoepjes in een zakje te steken. Lintje errond en concertlichtje eraan. Dat concertlichtje is eigenlijk overschot, want we willen 's avonds ook concertlichtjes waarmee de mensen kunnen zwaaien tijdens de openingsdans. Maar op die sites kan je zulke lichtjes maar vanaf 200 stuks bestellen. Daar wij geen 200 genodigden hebben, gebruik ik de overige concertlichtjes om aan de snoepzakjes te hangen. En als kind vond ik zo'n lampje echt leuk. (Als mijn mama naar de Night of the Proms ging, moest ze het lampje altijd voor mij meebrengen.) Groetjes Ellen