Terug naar overzicht
als je naar brussel gaat: Brussels Ceremony in de Adolph max laan, niet ver van metrohalte rogier mijn suite heeft daar hun kleedje gaan halen, mijn schoonmoeder heeft maar 300 eur betaal voor een zeer mooi kleedje :)
Hej Veerle, Ben je al eens binnen geweest in anne-sophie smartshopping? http://www.anne-sophie.be/nl/index.php Je kan daar prachtige suitekleedjes vinden, die zeker passen voor een bruidje en binnen een mooi budget. Als je een kort kleedje wilt kan je al snel iets vinden voor onder 200 €, en lang rond de 400 € denk ik. Daarnaast hebben ze ook een leuke casual chic collectie met vaak hele toffe prints en snits. Succes met de zoektocht groetjes Eva
Hallo, Mijn kleedje kwam via Mia Monta. Ik was er heel tevreden. Ook het suitekleed van mijn mama kwam van daar. De prijs valt mee, maar dat kan voor iedereen anders zijn natuurlijk. Hangt er ook van af wat je wil. Je hebt altijd duurdere en goedkopere kleedjes. Je kan altijd telefonisch eens informeren of je maakt een afspraak en gaat eens langs.... Ze zijn er heel vriendelijk hoor! Groetjes Annelies PS: een bruidskleedje moet niet wit zijn hoor, kijk maar naar mij
Hallo, Inderdaad prachtig Annelies, en Eva ook trouwens. Bedankt voor jullie tips.
Hallo, gisteren mijn kleedje gaan kiezen bij mia monta, zeer vriendelijk ontvangen. Ze hebben ons vriendelijk ontvangen. Ze hebben er mooie suite kleedjes en ook hekleurde trouwjurken. Alvast een aanrader hoor! grtjs katrien