Terug naar overzicht
Hoe leuk! :)Bij mij staat er nu 220 dus nog eventjes :) Geloof het of niet! Ik heb vandaag ook op de website van M&M gekeken voor bedankjes! Ik vond het wel een leuk idee! :D
Hey Aurelie, ook hier nog 100 dagen. Is wel leuk aftellen. Al denk ik dat het nu snel gaat gaan. Hier moet er ook wel nog wat gebeuren hoor :-). Btw zijn jullie uitnodigingen al verstuurd misschien? Al lang? groetjesen succes nog,kirsten
tof tof tof!! Hier nog 227 dagen te gaan! Maar de tijd vliegt! amaai. Geniet er nog van!
Kirsten ja moesten wel want vele familieleden hebben moeten congé aanvragen en dat is zo'n speciale regeling met dat ze in't stad werken enz, enfin t'kwam erop neer dat ze zelf al stonden te wachten op de uitnodigingen sinds november .... ;)
Wij hebben ook bedankjes van m&m's !!!
Wij ook bedankjes van M&Ms en ze zien er heel leuk uit :)
Geniet er maar van! Ik weet nog goed dat we op oudjaar ook op 99 dagen stonden. Nu zit ik al bijna aan de 50! De tijd vliegt eens je de 100 dagen voorbij bent!
Ik heb vorig jaar m&m's gekregen van een koppel en die waren vooral heel lekker :-). Aurelie ik vind dat je echt heel ver staat!
Hoi, Wij trouwen een week later maar bij ons moet er nog veel meer geregeld worden, eventjes paniek :)Maar het komt er inderdaad aan, nog veel succes met het organiseren! Groetjes,Kendra
ja ja, bij mij ook 100 dagen vandaag. spannend, begint te korten he. zit toch vol zenuwen, bang om iets te vergeten. uitnodigingen zullen normaal eind deze week klaar zijn. zoeken alleen nog een bedankje voor op ons werk te leggen de dag van de trouw. aangezien we niet iedereen kunnen uitnodigen. maar vinden geen goedkoop en leuk ding. iemand idee's????
veel succes bij ons staan er nog 101 dagen op de teller
hey hier ook nog 101 dagen op de teller :) ...Je lijstje lijkt me compleet te zijn. Ik ben ook ongeveer even ver succes nog met alles
Vandaag hier ook nog maar 100 dagen op de teller, spannend!