Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

op zoek naar...

24-3-2006 14:28:20
Hallo,

Ik ben op zoek naar toffe, originele maar niet te dure uitnodigingen. Heeft iemand ideetjes of weet iemand waar we terecht kunnen? We wonen in de buurt van Leuven.

groetjes, marjolijn

K
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 422

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik24-3-2006 15:50:22

Hallo Marjolijn,

Ik zou eens langs gaan bij AVA, daar zul je wel iets vinden.

Groetjes,
Tiziana
07/10/2006

SUSY
26-5-2006
 Meld misbruik27-3-2006 8:58:05

hallo marjolijn,zoals tiziana zei bij ava langsgaan daar ben ik ook geweest en de vriendin van men zoon heeft er prachtige uitnodigingen van gemaakt met de pc .succes groetjes susy

kelly
29-4-2006
 Meld misbruik8-4-2006 8:45:03

Ik heb mijn uitnodigingen laten maken bij lorcrea. Dit is een winkel/atelier waar mensen met een mentale handicap werken. Zij scheppen zelf hun papier. Samen met de begeleiding heb ik bepaald hoe ze er moest uit zien, welke kleur,...
Ik heb al erg goede reacties gekregen op mijn uitnodigingen. Zelf vind ik ze ook erg geslaagt en heel origineel.

voor meer info moet je me maar is mailen
kelly.vermeulen2@telenet.be

groetjes
kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...