Terug naar overzicht
chicken little (komt een vis met een duikhelm in voor!)
super! merciekes... getting closer
ik kon de hele dag niets posten maar nu ondertussen weer wel. Brother Bear is ook een fantastische disneyfilm, waar ze op een bepaald moment op zalm gaan vissen origineel idee trouwens!
In Phantasia komen walvissen voor als ik me niet vergis ... En in Pocahontas gaat het op een bepaald moment ook over een rivier maar ik weet nu niet meer zeker of daar vissen in voorkomen, wel zeker bevers maar dat is het thema niet ... Ik denk nog verder na :)
Tijdens het Googlen op Lilo en Stitch gebotst:
En idd, Brother Bear:
Ook in Monsters inc:
Niet van Disney, maar ik dacht ook nog aan Spongebob? Geen idee van welke firma deze animatiefilm is: Haaibaai (originele titel: The Reef, Sharkbait): En natuurlijk denk ik dan ook aan het héle mooie boek van 'De mooiste vis in de zee' (misschien wel een ideetje om als eerste lezing in de viering te gebruiken???) ;-) :
En natuurlijk niet te vergeten: * Merlijn de tovenaar: Merlijn verandert samen met Wart in een vis: Groetjes, Evelyne x
Haha, Evelyne... ik ging ook net zeggen.... vergeet Merlijn niet :) Maar waar ik nog aan dacht: De princes en de kikker --> op een bepaald moment zitte ze in een moeras... ik denk dat je daar wel eens een vis zou kunnen tegenkomen, niet? In een of andere winny the pooh film of een mickey film, zullen er wel ook vissen in voorkomen
wow... dank jullie wel! K dacht dat het een onmogelijke opdracht zou zijn, maar ik geloof dat we nu wel aan onze tafels zitten... Jippieeee! Thanks allemaal! Nu een post plaatsen over uitnodigingen... hihi
Oceanworld en Ariel
Hoi hoi, In Hercules http://www.myvideo.de/watch/6495631/Hercules_Part_4_9 op 00.51 seconden Succes! Groetjes Lizzy
Ook in Lady en de Vagebond komt er een vis voor, wanneer die twee gemene siamese katten een vis proberen nemen.