Nu Online
Momenteel zijn er 378 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

parelmoer parels

2-2-2011 20:41:32
Hey bruidjes...

Wij geven een heus tuinfeest. Maandag heb ik met mijn mama en creatieve tante samen gezeten om de aankleding van de tenten en schuur te bespreken.
Iedereen heeft een to do -lijstje gekregen... ik moet voor parelmoer parels (doorsnede 8 of 10mm) die in grote vasen met waterplantjes komen. Nu heb ik al heel wat winkels gepasseerd (AVA, Xenos, Action, Casa, Kruidvat, Hema) maar nog geen parels gevonden.

Wie kan mij helpen? Ik heb er toch heel wat nodig... en aangezien het pure decoratie is, zou het meegenomen zijn als ze niet te duur zouden zijn. Liefst in de omgeving van Maaseik, Bree, Genk, Hasselt...

Alvast bedankt...

Elke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 723

Katrin
18-6-2011
 Meld misbruik2-2-2011 20:44:00

Misschien bij Veritas?

Ann
5-8-2011
 Meld misbruik2-2-2011 21:20:31

Idd bij Veritas als je daar dan u zin vind kan je daar om hulp vragen en dan kunnen ze dat misschien ook wel bij het magazijn bestellen of bij andere winkels bijvragen
als dat een grotere hoeveelheid is doen ze dat wel!!

Veel succes

Joke
27-7-2013
 Meld misbruik2-2-2011 22:03:19

Hoi,

online kan je ook voordelig parels kopen.
Zie vb: www.sayila.be of www.dekralendoos.nl

Veel succes!

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik3-2-2011 8:41:48

Ik zou me eerder begeven richting de grote tuincentra. Meestal hebben deze ook een volledige deco afdeling - met materialen om bv grote vazen te vullen.

veel plezier met de zoektocht

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...