Terug naar overzicht
Persoonlijk vind ik dat als je een thema kiest dat je dat het best doortrekt in de grote lijnen (bloemen, uitnodigingen, decoratie), maar let wel op dat het niet gaat overheersen. Doe vooral waar je jezelf goed bij voelt :) Groetjes
gastenboek en enveloppendoos kan je beiden nog wat versieren met lint en kleine details in de juiste kleur, goudkleurige pen om in het gastenboek te schrijven,... en de uitnodigingen dat geeft toch niets, die worden op voorhand verstuurd en liggen er niet op de dag van het feest, denk niet dat dat iemand zal storen hoor, zolang jij ze mooi vind is dat geen probleem. nog veel plezier grtjs joke
De ideeën van Joke voor de gastenboek en enveloppendoos zou ik ook doen. En je kan natuurlijk in de uitnodigingen ook een beetje confetti doen in de juiste kleuren!! Staat ook heel feestelijk als ze deze uit de enveloppe halen (wel de uitnodiging zo in de enveloppe steken dat de confetti erin blijft zitten, anders gaan de mensen het niet eens zien). En de meeste drukkers hebben ook sluitstickers in het zilver en goud voor op de enveloppen. Wij hebben zelf wit en zilver als kleuren en ik ga sluitstickers bestellen in het zilver met een dubbele hart (staat er niet op maar is er in reliëf op bedrukt) en die hadden ze ook in het goud beschikbaar. Alleen zou ik wel dan het zwart ook betrekken in de rest van de versieringen, dus eigenlijk drie kleuren nemen: zwart/ivoor/goud. Ik weet niet of zijn kostuum namelijk zwart is, maar dan zou dat er ook weer bijpassen. En dan hier en daar een zwart satijnen strikje bijvoorbeeld...