Nu Online
Momenteel zijn er 312 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ivoor en goud als deco-thema

2-2-2011 21:10:33
Beste mede-bruidjes,
.
heb jullie hulp nodig...Had gedacht aan de kleuren ivoor en goud voor de decoratie van het huwelijk. Dit omdat dit bij onze kleding zal passen. Zoals bijv. witte rozen, gouden hartjesconfetti, gouden en ivoren rozenblaadjes voor tijdens de ceremonie ...Is het niet erg dat dit niet overeenstemt met onze uitnodiging (zwart-wit foto met grijs), onze enveloppendoos (zwart) kan er mss nog een gouden en ivoren lint aandoen? en ons gastenoek is ook eerder in de stijl van onze uitnodiging. Wat denken jullie?

Stefanie
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 793

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik2-2-2011 21:51:28

Persoonlijk vind ik dat als je een thema kiest dat je dat het best doortrekt in de grote lijnen (bloemen, uitnodigingen, decoratie), maar let wel op dat het niet gaat overheersen. Doe vooral waar je jezelf goed bij voelt :)

Groetjes

joke
13-8-2011
 Meld misbruik3-2-2011 9:21:57

gastenboek en enveloppendoos kan je beiden nog wat versieren
met lint en kleine details in de juiste kleur, goudkleurige pen om
in het gastenboek te schrijven,... en de uitnodigingen dat geeft toch
niets, die worden op voorhand verstuurd en liggen er niet op de dag
van het feest, denk niet dat dat iemand zal storen hoor, zolang jij ze
mooi vind is dat geen probleem.

nog veel plezier

grtjs joke

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik3-2-2011 10:17:43

De ideeën van Joke voor de gastenboek en enveloppendoos zou ik ook doen. En je kan natuurlijk in de uitnodigingen ook een beetje confetti doen in de juiste kleuren!! Staat ook heel feestelijk als ze deze uit de enveloppe halen (wel de uitnodiging zo in de enveloppe steken dat de confetti erin blijft zitten, anders gaan de mensen het niet eens zien). En de meeste drukkers hebben ook sluitstickers in het zilver en goud voor op de enveloppen. Wij hebben zelf wit en zilver als kleuren en ik ga sluitstickers bestellen in het zilver met een dubbele hart (staat er niet op maar is er in reliëf op bedrukt) en die hadden ze ook in het goud beschikbaar. Alleen zou ik wel dan het zwart ook betrekken in de rest van de versieringen, dus eigenlijk drie kleuren nemen: zwart/ivoor/goud. Ik weet niet of zijn kostuum namelijk zwart is, maar dan zou dat er ook weer bijpassen. En dan hier en daar een zwart satijnen strikje bijvoorbeeld...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...