Terug naar overzicht
Wij trouwen ook in Italië. Zalig hè! :)Voor de praktische uitwerking hebben we een weddingplanner onder de arm genomen. Google eens naar Perche Ti Amo, een aanrader!Veel geluk ermee Groetjes!
Hallo! Wat fijn om toch nog een reactie te krijgen! Ja inderdaad zalig om in Italië te trouwen :), een traditioneel feest hier in België zagen wij niet meteen zitten. Maar ik kreeg zo wel wat het gevoel dat wij als enige rare vogels dit van plan zijn. Wat een opluchting. Wij hebben al een weddingplanner gezien uit onze regio en heb nog afspraak met 2 andere, het is afwachten welke de beste wordt. Perche Ti Amo ontdekte ik gisteravond en lijkt precies wat wij zoeken! Maar stelde mij de vraag of dit wel betrouwbaar is aangezien ze in Italië gelegen zijn... Werken jullie samen met Perche Ti Amo? Of hebben jullie nog een andere weddingplanner? Groetjes!
Beste Aurélie, Mocht je nog op zoek gaan naar een huwelijksfotograaf die zelfs de verplaatsing naat Italië kan /wil maken tegen een betaalbare prijs mag je me gerust tijdig contacteren. vriendelijke groeten, Yves
Hallo, Wij trouwen dit jaar ook in Italie, voor dezelfde reden als jullie. Wij hebben het aangedurfd om alles zelf te regelen en tot nu toe lukt dat. Je moet er natuurlijk wel wat tijd insteken maar het is echt niet onoverkomelijk hoor. Zo moet je bijvoorbeeld een letterlijk afschrift van je geboorte-aktes gaan halen in de gemeente waar je bent geboren en een uitreksel uit het bevolkingsregister(duurt 5 minuten). Dit hebben we opgestuurd naar de ambassade in Rome. Zij sturen je dan een "nulla osta" terug die je in het stadhuis in Italië moet afgeven (op een week had ik daar al bericht van.) Je bent best dat je in het stadhuis van de gekozen gemeente binnenstapt en daar vraagt wat je allemaal moet doen. Dan komt alles wel goed. Je mag me altijd mailen op flou.artistique@telenet.be Groetjes, Saartje
Dag Saartje Wij willen volgend jaar waarschijnlijk ook in Italië trouwen en hebben al een locatie in gedachten. Hoe heb je dat gedaan voor de catering? zijn de prijzen vergelijkbaar met de Belgische? Alvast bedankt,Groetjes,Ariane
Hallo,Wij plannen ook te trouwen in Italië. Dit zal pas doorgaan in 2013, maar ik ben nu al mailtjes aan het sturen en aan het rondkijken om een kleine planning op te stellen. Het lijkt me toch een hele klus om alles zelf in orde te krijgen als je de taal niet machtig bent, dus wij nemen het zeker voor het onzekere.Iemand ervaring met Perché ti amo? Ik kreeg van deze dame wel heel vriendelijk en snel antwoord, maar had toch graag geweten hoe het allemaal voor de rest in zijn werk gaat...Groetjes,Iris