TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
30-4-2011
|
2-2-2011 22:51:03
Op de receptie niet.. s'avonds m&ms en een fotootje :)
|
|
ilse
7-8-2010
|
3-2-2011 7:21:11
hey,
wij hebben achteraf de mensen een foto gegeven
groetjes
|
|
Jessica
26-8-2011
|
3-2-2011 8:32:52
Ook wij geven onze gasten van het avondfeest een klein bedankje. Waarschijnlijk zullen dit ook m&m's worden :) Maar hoe weten we nog niet juist. Daar hebben we nog wel wat tijd voor.
Voor de ouders willen we graag onze foto laten graveren op een spiegel.
Groetjes
|
|
Nathalie
17-9-2011
|
3-2-2011 9:15:11
Hoi, Wij geven alle gasten een klein zakje met snoepjes erin. De familie krijgt later nog een foto. Groetjes
|
|
Leontine
3-6-2011
|
3-2-2011 9:46:29
Voor de gasten van het feest (ca. 200) bruidssuikers met een klein bedankkaartje. Voor de daggasten die meezitten aan het diner (ca. 30) heb ik een doosje in de vorm van een stoel (tevens naamkaartjes) waarin ook bruidssuikers zitten. Voor de getuigen en bruidsdame (tevens aanwezige familie) heb ik daarnaast een mooie wijnset in een houten kistje in de vorm van een wijnfles gekocht. Hierop een gepersonaliseerde wijnsticker gedaan waarop we ze bij naam bedanken voor hun bijdrage aan onze dag.
|
|
marleen
22-1-2011
|
3-2-2011 11:46:38
hey
wij gaven aan iedereen een snoeppotje
de bedoeling was dat de dame die aan de vestiere zat dat ging uitdelen
met als gevolg dat die dame ineens verdwenen was en dus de helft van onze gasten niets hebben meegekregen!! en wij met een super grote overschot bleven zitten .
nu gaan we nog een mooie foto laten afdrukken en naar iedereen opsturen
(dat was dus normaal niet de bedoeling om dat te doen)
groetjes
|
|
Dorien
2-7-2011
|
3-2-2011 11:47:37
Hallo, wij gaan normaal gezien op de dag zelf geen bedankjes geven, maar nadien een foto opsturen. Voor mij zijn die bedankjes maar prutsen/brol. Sorry voor degene die dit wel doen. Een foto kan dan nog een tijdje bij de mensen op de kast staan. Groetjes, Dorien
|
|
Fredie
26-6-2010
|
3-2-2011 11:56:34
Persoonlijk vind ik dat bedankjes eigenlijk enkel naar de mensen vd receptie zouden moeten gaan : zij verplaatsen zich om naar de kerk te komen, talrijker dan de gasten van het avondfeest, brengen ook centen/geschenk/bloemen mee, velen gaan zelfs ook naar de kapper vooraf, hoewel deze mensen niet uitgenodigd zijn op het feest. De avondgasten daarentegen, krijgen al een heel diner + dansfeest aangeboden, dus waarom dan ook nog eens een bedankje aan hèn, vraag ik me af ? Maar elk z'n mening daarover, he.
|
|
heidi
|
3-2-2011 15:17:40
ik vind niet dat je onderscheid maakt tussen dag en avondgasten... bij ons kreeg iedereen een bedanking,
@dorien; waarom zouden die bedankingen brol zijn, aan een foto hebben mensen nog veel minder, of zet jij deze hele maanden op je kast... bij gaven pralines, hadden ze nog iets aan... ik zou geen foto van mensen op mijn kast laten staan,ik vond dit weggesmeten geld;
maar elk zijn mening, en elk doet waar hij zich goed bij voelt
|
|
Sylvie
8-7-2011
|
3-2-2011 19:59:12
Zelf weet ik het nog niet goed. Ik wil graag een bedankje geven op het feest, maar dan wel iets persoonlijks. Iets zelfgemaakt vind ik wel leuk, maar ik heb nog geen inspiratie. Achteraf geef ik dan enkel aan de dichte familie een foto.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
3-2-2011 20:20:22
Wij gaven ook een bedankingsfoto aan iedereen: aan de avondgasten, maar ook aan de mensen van de receptie, het vervoer, de pastoor, de kapster, de mensen die enkel naar de kerk zijn gekomen,... Uiteindelijk maakten zij allemaal deel uit van de zowat mooiste dag uit je leven! En dan is een foto uiteraard het 'eenvoudigste' om uit te delen / op te sturen.
|
|
Elke
9-7-2011
|
3-2-2011 21:24:27
Wij geven een klein bedankje aan iedereen (zowel receptiegasten als avondfeest)... het kost inderdaad allemaal geld maar uiteindelijk is dit ook maar één dag in je leven! Je steekt zoveel geld in dingen waar je achteraf niets aan hebt (bloemen, ...), waarom dan niet een kleine attentie voor je gasten... ik vind dit gewoon sympathiek...
Wij hebben supergraag limoncello en hebben dan ook gekozen voor zelfgemaakte limoncello in kleine flesjes...
Maar ja, ieder zijn keuze hé...
|
|
karen
31-5-2011
|
10-2-2011 15:27:31
Wij doen dit niet.. Misschien wel achteraf een foto, dat wetn we nog niet.
Iedereen doet er uiteraard zijn zin mee, en ik kan me inbeelden dat het wel leuk is om zo'n bedankjes uit te zoeken :-)
Zelf vind ik het op het moment zelf ook wel leuk om te krijgen, maar na een dag ligt het ook wel weg te kwijnen in een vergeten hoekje, om uiteindelijk in de vuilbak te belanden... Jammer , maar zo gaat dat dan... Vandaar dat ik het ook niet meegeef... Er is al zo veel verspilling...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|