Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis geboekt !!

3-2-2011 9:24:02
Hey beste mede-bruidjes,

Ik wil jullie gewoon even laten weten dat we onze huwelijksreis hebben geboekt. Het wordt een dichtbij autovakantie in Duitsland. We hebben een romantisch arrangement geboekt in de Eifel (Hotel Molitors Mühle in Eisenschmitt) en ook nog eens een romantisch arrangement in Cochem (aan de Moezel). Dat wordt echt genieten!!!

Jullie ook nog veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes van een dolgelukkig bruidje to be

Nathalie

Nathalie
10-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 599

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik3-2-2011 9:35:31

Hé leuk, wij denken er ook over om naar Duitsland te gaan. We wilden eerst een rondreis in Egypte, maar met de huidige ontwikkelingen daar gaan we dat toch maar even uitstellen. Ik had gehoord over een sprookjesroute door Duitsland, gebaseerd op de verhalen van de gebroeders Grimm (of eigenlijk zouden de verhalen gebaseerd moeten zijn op de plaatsen langst deze route). Zo'n sprookjesachtige route leek me wel heel leuk om te doen voor de huwelijksreis en we hopen de cabrio van mijn aanstaande schoonmoeder te mogen lenen voor deze reis. Zo'n cabrio maakt het dan toch ook weer net iets specialer (als het weer ons tenminste mee zit!!!) Nog 4 maandjes (en een week voor jou)!!!!

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik3-2-2011 9:48:56

Hey Nathalie,

klinkt zalig. Wij gaan ook naar Duitsland op huwelijksreis, naar de Bodensee... Eerst een paar daagjes in een super de luxe hotel als tussenstop en dan richting Bodensee. Leuk te horen dat we niet de enigste zijn die geen vliegvakantie of zon,zee,strand vakantie hebben gekozen...

Succes nog met de voorbereidingen !
kirsten

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik3-2-2011 12:50:41

Hey Nathalie

Ik heb gisteren ook geboekt
Wij gaan 10 daagjes naar Bodrum genieten van de zon en toch ook cultuur.
Het is ook ni te spectaculair geworden want uiteindelijk telt toch het feit dat je met zijn tweetjes samen aan het genieten bent.

Succes nog met de verdere voorbereidingen

Groetjes
Samira

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums