Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum gevonden, uitnodigingen wettelijk gedeelte onderweg

3-2-2011 9:38:43
Hey bruidjes,

moet effe mn vreugde kwijt, heb mijn kleed voor de wet, en voor de kerk gevonden,
eergisteren hebben we mn ventje zijn kostuum gekocht, wauw wat was hij knap, mmm
een heerlijk gevoel hem daar zo te zien staan en weten dat hij bij mij hoort hihi
Vossen in hasselt is trouwens een echte aanrader voor kostuum, hij heeft er niet alleen
het kostuum, hij kocht er gewoon alles, schoenen, hemd, riem ... geweldige service daar.
Vandaag heeft mn ventje de uitnodigingen mee naart werk voor de receptie na het wettelijk
gedeelte in de kazerne in strasbourg. Ben es benieuwd naar de reacties, zo spannend, de kerk
is nog ver weg maar 18 maart voor de wet komt nu wel heeeel dicht bij. yoehoeeee

grtjs

joke
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 684

Inez
11-6-2011
 Meld misbruik6-2-2011 15:46:37

Helaba,

dat kan ik geloven, wij staan zo ver nog niet :(
Spreiden jullie de wet en de kerk ook over 2 dagen? Wij ook, en ben nog op zoek naar een kleedje voor de wettelijke :)

Groetjes

joke
13-8-2011
 Meld misbruik7-2-2011 8:45:02

hoi inez

ja wij spreiden het ook over twee dagen, voor de wet trouwen wij in frankrijk
in de kazerne van mijn verloofde en dit al op 18 maart brr komt dichtbij
de kerk en het avondfeest is dan in augustus,.
Ik heb mijn kleedje voor de wet heel toevallig gevonden hoor kwam voorbij
een etalage en dacht ja das wat ik zoek, had ik daarbij ook nog geluk dat de
prijs superlaag was dus dat was meteen mooi meegenomen hihi.
nog veel plezier met je voorbereidingen

grtjs joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info