Terug naar overzicht
Geniet met volle teugen van je dagje!!! Groetjes Nathalie
Oh, ik ben een beetje jaloers... Vandaag voor mij nog 4 maandjes, maar heb er zo'n zin in... Ik trouw de dag na hemelvaart, dus de donderdag ook alle laatste dingen regelen. Ga die dag ook maar druk inplannen om bezig te blijven om de zenuwen geen kans te geven.
geniet er met volle teugen van rieke!!! veel succes en wij duimen allen op mooi weer voor jullie!! xx eline xx
hehe ik ben ook jaloers hoor, ons wettelijk gedeelte is ook al in maart, maar voor de kerk en het feest nog 190 dagen op de teller pfff geniet er maar lekker van de stress en de zenuwen horen er toch bij, heerlijk is dat voor je het weet is de dag voorbij en weet je niet meer waarom je zoveel stress had enjoy grtjs
Geniet maar van elke minuut van je je dag Groetjes Samira
Geniet er van want voor je het weet is het voorbij.....
Hallo Rieke, geniet ervan en vergeet niet een verslagje + foto's te posten hé. Is altijd leuk om te lezen
Geniet van jullie dagje!! :)
Ik zal zeker een verslagje komen posten, want die vond ik ook superleuk om te lezen.De foto's komen ook zeker !
Genieten maar!
Geniet ervan!
Morgen is het zover!!! Ik wou dat het bij ons ook al zover was, maar tegelijk ook niet. :) Probeer goed te slapen vanavond, maak je geen zorgen, en geniet ervan!!! Ik kijk al uit naar je verslag! xx
Alvast al een hele dikke proficiat, en geniet met volle teugen van jullie dag !!!! We duimen voor geen regen en een straaltje zonneschijn. Groetjes
Hoi hoi, Heel veel liefde en geluk met jullie dag!!! Geniet ervan! Gr. Liz