Terug naar overzicht
Die me to you beertjes vind je gewoon in de Expo hoor... Of Bozzy ofzo ! Ong € 15/beertje!
In plaats van een ringkussentje...ze verkopen mooie rieten harten en anders mooie hartvormige kussentjes in beige in Action, lintje aannaaien en ringen vast!
Hey, Ik heb nog een gastenboek van Me to You. Maar wij hebben een andere gekocht (past beter bij ons thema). Hij is uiteraard nog niet gebruikt. We hebben hem 15€ betaald. Als je interesse hebt, mag je me mailen op wendyke92@hotmail.com . groetjes Wendy
ringkussentjes bij Veritas en de me to you beertjes in zo geschenkewinkeltjes Wij gaan wsl de ringen aan een roosje hangen en dat door mijn kleine neefje laten brengen... Groetjes
ze hebben ook ringkussentjes van me to you, tis ietsje minder dan 10euro. heb ze al zien liggen in toys en in de bozzy
Hey Ik heb ze zelf gemaakt. Prijs van de stof 6 Euro naar een ontwerp gevonden op het net van Marthe Stuward Is een klein kussentje met een soort roosje op .... succes
Wij gebruiken een ringbeer. Gewoon een leuke knuffel kopen als je hem tegen komt ( de onze was 7 euro) en dan een leuk lint er aan in je kleurenthema en voila: klaar om de ringen aan te hangen.