Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eventjes een minuutje tijd maken :)

4-2-2011 9:43:51
Hey iedereen,
Zou ik een minuutje van jullie tijd mogen nemen. Het zit zo een vriendin haar dochtertje doet mee via JBC aan een wedstrijd om een fotoshoot en een communiefeest te winnen. Je kan via de site van JBC stemmen. Degene met de meeste stemmen gaan door en dan kiest een vakjury. Dus moesten jullie mij en mijn vriendin een plezier willen doen en stemmen? Het is heel gemakkelijk en neemt niet veel tijd in beslag. Je gaat gewoon naar de site van JBC (dus www.jbc.be) en dan ga je naar Wall of Fame en klik je op de top 10. Het meisje noemt Laure en ze heeft een gele t-shirt aan en ze staat op de foto met een pluche hondje. Je hoeft enkel maar op de foto te klikken en je mailadres in geven. Daarna moet je enkel nog bevestigen via een mail die je krijgt van JBC.
Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik langs deze weg zoveel mogelijk mensen wil bereiken om voor Laure te stemmen.
Alvast heel hard bedankt, jullie maken er een meisje dolgelukkig mee :)
Groetjes Sofie

Sofie
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1062

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik4-2-2011 19:29:37

Eigenlijk is dit een site voor aanstaande huwelijksparen die hun mening delen, ideetje zoeken enz...

Sofie
6-5-2011
 Meld misbruik4-2-2011 19:33:55

Ja je hebt ook mensen die elkaar niets gunnen he.

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik5-2-2011 22:14:49

Mijn stem heeft Laura al! Succes nog!

Sofie
6-5-2011
 Meld misbruik6-2-2011 10:54:47

Dank je wel Sofie om te stemmen!
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...