Terug naar overzicht
hey kaat! wij trouwen 1dagje voor u en we hebben ook al heel wat geregeld. -gemeente -zaal + traitteur ( menu moet nog beslist worden) -fotograaf -dj -vervoer -getuigen -voorlopige gastenlijst -kleedje + lingerie + schoenen + juwelen -kostuum (nog een hemd en schoenen zoeken) -trouwringen zijn besteld (als je een goudsmid neemt dan moet je wel snel zijn denk ik. de onze was al volzet tot eind juni, ze had heel veel reactie gekregen op de trouwbeurzen) -de reis is geboekt, we hebben nog juist van de vroegboekkortingen kunnen genieten! het volgende zullen de uitnodigingen zijn. en dan zijn toch de grootste dingen geregeld! ik kan niet meer wachten tot het zover is :) nog veel regelplezier! groetjes
Hey! Bij ons ook nog 140 dagen op de teller en we zijn ongeveer evenver... Het enige verschil: wij hebben onze ringen al besteld! Ik denk dat we goed op schema zitten! Succes nog met de voorbereidingen!!
Leuk om te lezen dat er nog bruidjes zijn die ongeveer even ver zitten. Als ik sommige berichten lees, denk ik steeds dat we eindeloos achter staan, maar dit valt dan toch nog mee! Het is wel fijn al die voorbereidingen, maar des te plezanter als er weer 't één en 't ander geregeld is. Het enige wat ik nu toch graag zo snel mogelijk wil vastleggen is een DJ, maar lijkt me zo moeilijk! Is zo'n belangrijk onderdeel van je feest en heb geen idee waar te zoeken. Voor jullie ook nog veel succes en plezier met de voorbereidingen!
Ik trouw ook op 25 juni :-) We staan ongeveer even ver. Heb nu een week vrij, dus er moet veel geregeld worden! Vorige week gingen we om een kostuum voor mijn vriend, volgende week gaan we naar de notaris, gaan we ringen kiezen en wil ik bij de fotograaf langsgaan. Ook de viering wil ik verder uitwerken. Mijn grootste stresspunt is momenteel mijn kleed! Ik heb mijn droomkleedje gezien in een boekje en ga het op maat laten maken. Volgende week ga ik langs mij de naaister, maar ik heb mijn kleed dus nog niet gezien of gepast en ben dus ook nog niet helemaal zeker of ik er wel mee zal staan. Heb nu wel al gelijkaardige kleedjes gepast en dat zit wel goed, maar het blijft wel spannend hé... nog veel succes iedereen! en laten we hopen op een stralend zonnetje op 25 juni ;-)