Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het wordt tijd...

4-2-2011 10:49:08
Hey medebruidjes,

Met nog 140 dagen op de teller begint het toch stilletjesaan allemaal dichterbij te komen. Er moet nog zoveel geregeld worden. Maar stapje voor stapje komen we er wel.

Morgen vertrekken we op vakantie, een weekje gaan skiën. Hopelijk komen we terug zonder iets te breken en volledig opgeladen om er weer tegenaan te vliegen.

Wat is geregeld:
- Feestzaal
- Traiteur + menu
- Gemeente
- Trouwkleed
- Fotograaf
- Getuigen en bruidskindjes gevraagd
- Gastenlijst ligt voorlopig vast
- Tafelaankleding en bloemstukjes zijn gekozen

Sinds gisteren weten we dat onze DJ niet kan. We waren ondertussen al bijna 2 maanden aan het wachten op een antwoord, maar nu kunnen we eindelijk verder en dus op zoek naar iemand anders. Dat werd tijd!
Suggesties zijn altijd welkom voor regio Vlaams-Brabant!

Vorige week zijn we voor het eerst naar trouwringen gaan kijken. We hebben ongeveer een idee wat we willen en mooi vinden. Gaan nog enkele juweliers bekijken en in februari bestellen.

Op 18 februari ga ik op lingerie - en schoenen zoektocht. Dit wordt nog een moeilijke opgave. Ik hou niet van de traditionele bruidsschoenen. Zou graag leuke pumps vinden, die ik ook achteraf nog kan dragen. Hopelijk biedt Van Loock in Zandhoven genoeg keuze naar mijn smaak.

Idee voor de uitnodiging is er. Heb al een proefversie gemaakt in photoshop. Eind februari doen we een fotoshoot met mijn toekomstige schoonzus. Hopelijk is de uitnodiging begin of half maart af en hebben we ze tegen eind maart.

Voor mijn toekomstige echtgenoot moeten we ook eens op jacht naar een kostuum. Ik vrees dat hij het sowieso op maat zal moeten laten maken met zijn 2meter hoge gestalte. Iemand een idee hoe land dat duurt? Ik moet er zelf een beetje achter zitten, want volgens hem is dat toch direct gekocht.

Ook nu de feest - en communiekledij in de winkels ligt, zou ik graag eens gaan shoppen met de bruidskindjes.

Februari belooft een drukke, vruchtbare maand te worden. Hopelijk kan ik binnen een maand al deze puntjes weer afvinken op mijn lijstje!

Een nu-wordt-het-wel-echt-tijd voorbereidend bruidje!

Kaatje
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 996

Tamara
24-6-2011
 Meld misbruik4-2-2011 11:34:31

hey kaat!

wij trouwen 1dagje voor u en we hebben ook al heel wat geregeld.

-gemeente
-zaal + traitteur ( menu moet nog beslist worden)
-fotograaf
-dj
-vervoer
-getuigen
-voorlopige gastenlijst
-kleedje + lingerie + schoenen + juwelen
-kostuum (nog een hemd en schoenen zoeken)
-trouwringen zijn besteld (als je een goudsmid neemt dan moet je wel snel zijn denk ik. de onze was al volzet tot eind juni, ze had heel veel reactie gekregen op de trouwbeurzen)
-de reis is geboekt, we hebben nog juist van de vroegboekkortingen kunnen genieten!

het volgende zullen de uitnodigingen zijn. en dan zijn toch de grootste dingen geregeld! ik kan niet meer wachten tot het zover is :)

nog veel regelplezier!
groetjes

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik4-2-2011 12:06:26

Hey!

Bij ons ook nog 140 dagen op de teller en we zijn ongeveer evenver...
Het enige verschil: wij hebben onze ringen al besteld!

Ik denk dat we goed op schema zitten!

Succes nog met de voorbereidingen!!

Kaatje
25-6-2011
 Meld misbruik4-2-2011 12:16:12

Leuk om te lezen dat er nog bruidjes zijn die ongeveer even ver zitten. Als ik sommige berichten lees, denk ik steeds dat we eindeloos achter staan, maar dit valt dan toch nog mee!

Het is wel fijn al die voorbereidingen, maar des te plezanter als er weer 't één en 't ander geregeld is. Het enige wat ik nu toch graag zo snel mogelijk wil vastleggen is een DJ, maar lijkt me zo moeilijk! Is zo'n belangrijk onderdeel van je feest en heb geen idee waar te zoeken.

Voor jullie ook nog veel succes en plezier met de voorbereidingen!

Nona
25-6-2011
 Meld misbruik4-2-2011 12:57:18

Ik trouw ook op 25 juni :-) We staan ongeveer even ver. Heb nu een week vrij, dus er moet veel geregeld worden! Vorige week gingen we om een kostuum voor mijn vriend, volgende week gaan we naar de notaris, gaan we ringen kiezen en wil ik bij de fotograaf langsgaan. Ook de viering wil ik verder uitwerken.

Mijn grootste stresspunt is momenteel mijn kleed! Ik heb mijn droomkleedje gezien in een boekje en ga het op maat laten maken. Volgende week ga ik langs mij de naaister, maar ik heb mijn kleed dus nog niet gezien of gepast en ben dus ook nog niet helemaal zeker of ik er wel mee zal staan. Heb nu wel al gelijkaardige kleedjes gepast en dat zit wel goed, maar het blijft wel spannend hé...

nog veel succes iedereen! en laten we hopen op een stralend zonnetje op 25 juni ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...