Terug naar overzicht
Ik heb al vaak gezien dat ze deze aan de toiletten leggen. Dat kan natuurlijk alleen maar als er geen ander feest is in een andere zaal natuurlijk. :)
hoi, ik zou het ofwel aan de toiletten( waar de dames toch staan te kletsen) ofwel op weg naar de uitgang op een opvallend hoekje zetten, zodat iedereen er zeker passeert, en misschien in je gesprekjes met de mensen nog eens laten vallen waar hij ligt en dat je het fijn zou vinden dat ze er een berichtje voor jullie zouden achterlaten. ik had het alvast op die manier in gedachten omdat ik het ook heel leuk zou vinden om van iedereen iets te kunnen lezen. grtjs
Hallo, Wij hebben ons gastenboek aan de deur gelegd om buiten te gaan. Niet de buitendeur, maar de deur van de zaal. Hier een boektje bloemen bij.... op een apart tafeltje. Als er mensen vertrekken ga je toch even iets zeggen en dan kan je altijd even naar het boek verwijzen. Bij ons heeft iedereen het gevonden . Groetjes Annelies
Hallo, Ik heb eens op een trouwfeest geweest waar ze de gastenboek lieten rond gaan. ook wel tof.
ik zou het ook aan de toiletten leggen :)
Ik zou ze precies ook aan de toiletten leggen. De mensen die naar huis gaan zijn tegen het einde van het feest misschien al te zat om nog iets deftig te schrijven
Wij gaan het laten rond gaan van tafel naar tafel en eerst de eretafel, familie...
ik heb onze boek op een tafeltje gelegd waar alle bloemen werden opgezet. de tafel juist naast de koffie :D
zetten jullie er een tekstje bij?
ook wij gaan onze gastenboek laten rondgaan, gaan daar waarschijnlijk naar verwijzen in onze "speech"...
Wij zijn ook nog aan het twijfelen wat we ermee gaan doen. Ik denk op een tafeltje leggen tijdens de receptie. En laten rondgaan tijdens het avondfeest... Maar ben een beetje bang dat dat lang gaat duren met 150 genodigden. En hoe pak ja dat rondgaan vna het gastenboek eigenlijk aan, stel je dan zelf iemand aan die dat een beetje in de gaten houdt? Want als het dan ergens op een tafel blijft liggen? Ook als je het rondgeeft heb je meer kans op vlekken... Hmmm ik twijfel nog wat ermee te doen
Op mijn nicht haar trouwfeest hadden ze een videograaf waar je naartoe kon gaan om een boodschap in te spreken. In hun speech hadden ze hem zelf al eens vermeld, maar na de openingsdans en tijdens het dansfeest zelf hoorde je geregeld de DJ zeggen: "vergeet je boodschap niet in te spreken bij de videograaf". Natuurlijk bleef die man maar een beperkte tijd en werd het daarom zo vaak gezegd, maar je kan perfect aan je DJ vragen om er af en toe de aandacht op te vestigen, ook als het er heel de avond ligt. En natuurlijk kan je je gasten er zelf ook op aanspreken als je met hen staat te babbelen. Of als ze vertrekken even checken "je hebt toch iets in het gastenboek geschreven?"... Ik denk dat dat nog het best werkt, want het is moeilijker om te negeren als iemand het rechtstreeks vraagt! Ik zou het boek in het begin van de avond in de buurt van de toiletten leggen en tegen het einde van de avond verplaatsen naar een tafeltje in de buurt van de vestiaire. Als je er iets bij zet dat een beetje de aandacht trekt, valt het zeker op.
Tijdens de receptie stond ons gastenboek op een tafeltje in de buurt van de suite (dus waar iedereen moest langskomen) en tijdens het avondfeest stond het tussen de toiletten en de uitgang. Voordat iedereen naar huis ging, kwamen ze ons nog eens groeten en vermeldde ik ook telkens dat er nog een gastenboek was en of ze er al iets in hadden geschreven.
Hey, ons gastenboek stond ook vlakbij de toiletten, maar werd daar niet ingevuld hebben we gemerkt. De mensen van de feestzaal zijn er later op de avond van tafel tot tafel mee gegaan. Ze hadden zelf gezien dat er niet veel mensen iets inschreven, dus dat was wel een super initiatief :-) Maar helaas waren er toen ook al veel mensen naar huis!We hadden wel niets van het gastenboek in onze speech vermeld, dus misschien is dat nog een tip! groetjes sofie