Terug naar overzicht
het is inderdaad duurder dan andere zalen. ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als je een groot feest geeft... ik heb al van verschillende mensen gehoord dat het eten dan behoorlijk op zich kan laten wachten.
Ik heb er al een congres gehad, en dan bedienen ze inderdaad tafel per tafel. Tussen de bediening van de eerste en laatste tafel kan dan inderdaad behoorlijk wat tijd zitten. Maar het lijkt me wel een leuke zaal om een feest in te houden
Wij trouwen er dit jaar.Gisteren zijn we onze menu gaan vastleggen en tot nu toe is alles vlot verlopen. De bloemendecoraties zijn ook in de zaalprijs inbegrepen. Voor de andere zalen die we zijn gaan bezoeken moesten er hoesen voor de stoelen voorzien worden (beetje ouderwetse stoelen) in 1 zaal was dit ook al 500euro dusja. qua zaalprijs is inderdaad duur maar de andere zalen kunnen voor ons niet tippen aan de FC. Qua wachten op het eten, zal bij elk groot feest wel zijn ... niet alvast succes met de verdere zoektocht!
Ik ben enkele jaren geleden daar naar een trouwfeest geweest, het was prachtig! in de tuin was de viering en de receptie. alles was af en het eten duurde inderdaad lang maar stoorde niet. de trouwers waren er heel tevreden van!
hey janny, wij vinden de locatie ook echt geweldig mooi! en het schijnt dat het eten van bart claes echt wel dik in orde is, dus dat is ook al een serieus pluspunt! succes met jullie trouw en laat maar weten hoe het geweest is :-)