Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cyprus, Santorini of ???

4-2-2011 19:51:35
Hoi iedereen,

Wij zijn van plan om eventueel op huwelijksreis te gaan naar Cyprus of Santorini. Heeft iemand van jullie ervaringen met deze bestemmingen? Aanraders qua hotels?

Alvast bedankt voor de tips!

Leen

Leen
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 927

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik4-2-2011 22:11:42

Wij kregen als aanraders voor Santorini volgende hotels: San Antonio, Icons en Canaves Oia (allen uit Pegase). Deze hotels liggen aan de Caldera (mooiere kant van Santorini). Volgens mij is Cyprus ook de moeite, maar Santorini zou romantischer zijn, is ons verteld.
Onze keuze is dus Santorini. Wij vertrekken 9 mei voor een weekje.
Groetjes.

Els
10-6-2011
 Meld misbruik4-2-2011 22:26:01

Hey Leen,

ik kan je nog geen hotel aanraden, maar wij hebben gekozen voor Cyprus (vertrekken 15 juni), namelijk het Coral Beach hotel & spa.
Wat ik gelezen heb klinkt in elk geval veelbelovend
Nog veel plezier met jullie keuze!

Groetjes
Els

Darline
23-7-2011
 Meld misbruik5-2-2011 17:02:00

hey Leen,

Wij gaan ook naar cyprus ( vertrek 14-09) Amathues beach hotel phahos.
We hebben ook getwijfeld tussen de 2 maar vonden dat je bij Cyprus meer bezienswaardigheden hebt. Wij zijn geen strandliggers;-)

groetjes Darline

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik6-2-2011 11:25:55

Hoi

Wij gaan naar Santorini voor een weekje en nadien nog een weekje naar Kreta.
Santorini is heel romantisch zeiden ze ons en ons hotel in Kreta is dan weer een echt honeymoon hotel; ik kijk er al naar uit! In Santorini hebben we een gewoon standaard hotelletje, niets speciaals, niets chics, gewoon uit de Neckermann brochure. Dit werd ons sterk aangeraden, want was beter dan duurdere hotels in de buurt: het ligt wel niet aan de Caldera en het heet Kamari Beach en ligt dus in Kamari...

In Cyprus ben ik vroeger wel al eens geweest, was ook zeker de moeite en daar heb je ook veel van de superdeluxe hotels...

Veel succes met het verder beslissen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...