Terug naar overzicht
Hallo Davina Wij doen 1 per persoon of alleenstaande. Is toch voor samen, zijn samen uitgenodigd met één uitnodiging.....
Wij hebben die m&m's in grote zakken besteld en dan zelf verdeeld in bolletjes :-)
Hoi Davina, Wij doen per persoon een bedankje. Dus niet per stel. Succes! Gr Liz
Hangt er een beetje vanaf hoe je ze wil uitdelen en hoeveel gasten je hebt, denk ik... Als je ze op tafel wil zetten, is het best om één per persoon te rekenen. Anders ziet het er maar raar uit dat er niet overal iets staat. Als je ze uitdeelt wanneer de mensen doorgaan, zou ik maar één per koppel nemen (je kan de zakjes dan eventueel een beetje groter maken he). Risico van het uitdelen als ze doorgaan, is dat je wel eens een aantal mensen kan vergeten doordat er verschillende tegelijk vertrekken. Wij zetten onze bedankjes dus op tafel (al weten we nog niet wat dat gaat zijn... Je hebt ook van die speciale m&ms waar je een tekstje kan laten opzetten. We hebben dat eens gekregen bij een geboorte. Is naar het schijnt redelijk duur, maar die m&m's zijn kei-lekker!
Wij hebben de gepersonaliseerde mnm's genomen. 1 zakje per genodigde want het zakje is omhuld met een bepaald kleur eendje voor de tafel aan te duiden. Die zijn idd iets duurder, maar we ebben er meten genoeg besteld voor in mijn klas en op het werk enzo grts
Sara, geef jij dan de bedankjes op voorhand als ze de tafel aanduiden?Groetjes!
waar kan je die gepersonaliseerde m&m's halen? xxx
hey, wij nemen ook die gepersonaliseerde, maar kvroeg mij af is da groot genoeg om op ene de 2 namen te zetten en dan op het andere kleur de datum of hoe doen jullie dat?
Bij ons staat er op:Mieke & Jan en op de andere Just MarriedDit kan er leesbaar op :) We hebben ze in bulk gekocht en dan in de AVA verpakkingen gekocht. Daar kopen we er nog andere suikers ook bij zodat we aan een gewenste hoeveelheid komen per persoon.. Komen zo toch goedkoper uit dan de zakjes van m&m.. Op het kaartje aan de verpakking schrijven we dan de datum (denk ik..)Groetjes!