Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

m&m's als bedankjes

4-2-2011 20:35:21
hey, wij zouden graag m&m's geven als bedankjes maar nu vroegen we ons af of je 1 zakje per koppel geeft of iedereen 1 zakje

thnx voor de reacties

davina
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 974

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik4-2-2011 21:55:48

Hallo Davina

Wij doen 1 per persoon of alleenstaande. Is toch voor samen, zijn samen uitgenodigd met één uitnodiging.....

Rieke
5-2-2011
 Meld misbruik4-2-2011 22:31:20

Wij hebben die m&m's in grote zakken besteld en dan zelf verdeeld in bolletjes :-)

lizzy
20-5-2011
 Meld misbruik5-2-2011 7:57:18

Hoi Davina,

Wij doen per persoon een bedankje. Dus niet per stel. Succes!

Gr Liz

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik5-2-2011 9:42:45

Hangt er een beetje vanaf hoe je ze wil uitdelen en hoeveel gasten je hebt, denk ik...

Als je ze op tafel wil zetten, is het best om één per persoon te rekenen. Anders ziet het er maar raar uit dat er niet overal iets staat.

Als je ze uitdeelt wanneer de mensen doorgaan, zou ik maar één per koppel nemen (je kan de zakjes dan eventueel een beetje groter maken he).

Risico van het uitdelen als ze doorgaan, is dat je wel eens een aantal mensen kan vergeten doordat er verschillende tegelijk vertrekken. Wij zetten onze bedankjes dus op tafel (al weten we nog niet wat dat gaat zijn...

Je hebt ook van die speciale m&ms waar je een tekstje kan laten opzetten. We hebben dat eens gekregen bij een geboorte. Is naar het schijnt redelijk duur, maar die m&m's zijn kei-lekker!

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik5-2-2011 10:19:43

Wij hebben de gepersonaliseerde mnm's genomen. 1 zakje per genodigde want het zakje is omhuld met een bepaald kleur eendje voor de tafel aan te duiden. Die zijn idd iets duurder, maar we ebben er meten genoeg besteld voor in mijn klas en op het werk enzo

grts

Mieke
30-4-2011
 Meld misbruik5-2-2011 14:32:39

Sara, geef jij dan de bedankjes op voorhand als ze de tafel aanduiden?

Groetjes!

evy
27-8-2011
 Meld misbruik5-2-2011 16:18:56

waar kan je die gepersonaliseerde m&m's halen?

xxx

davina
6-5-2011
 Meld misbruik5-2-2011 22:25:50

hey, wij nemen ook die gepersonaliseerde, maar kvroeg mij af is da groot genoeg om op ene de 2 namen te zetten en dan op het andere kleur de datum of hoe doen jullie dat?

Mieke
30-4-2011
 Meld misbruik5-2-2011 23:20:16

Bij ons staat er op:
Mieke & Jan en op de andere Just Married
Dit kan er leesbaar op :)

We hebben ze in bulk gekocht en dan in de AVA verpakkingen gekocht. Daar kopen we er nog andere suikers ook bij zodat we aan een gewenste hoeveelheid komen per persoon.. Komen zo toch goedkoper uit dan de zakjes van m&m..
Op het kaartje aan de verpakking schrijven we dan de datum (denk ik..)

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...