Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatieve locatie

24-3-2006 22:50:29
Hallo!

Ik heb een vraagje namens mijn broer. Zij willen ook trouwen, nog deze zomer (door omstandigheden moet het vroeger dan gepland), maar ze zijn nog op zoek naar een locatie. Niet echt een klassieke feestzaal, maar dus een alternatievere locatie. Omdat alles zeer snel moet gaan, hebben ze ook mijn hulp ingeroepen, vandaar dus mijn vraag. Iemand ideetjes? Ze zijn van Antwerpen, dus iets in die buurt...

Alle ideeën welkom!

groetjes, Daphne

Daphne
24-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 415

ellen
23-9-2006
 Meld misbruik25-3-2006 10:13:14

Het outfort in hoboken. Daar zullen wij ook ons avondfeest geven. Is echt een prachtige zaal. Hier op het forum zijn nog een aantal koppels die er zullen trouwen of er reeds getrouwd zijn. Of het nog mogelijk is om deze zomer weet ik echt niet. hun website is www.outfort.be
Groetjes, ellen en tom

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik27-3-2006 10:43:44

Wij geven ons feest daar ook!

dit is een bunker uit de wereldoorlog die ze hebben opgeknapt.

is helemaal iets anders!! en vooral de inkom is magnificent, zeker als het donker is .. met de lange rij lichtjes ... =-)

Mieke
13/05/06

kim
4-8-2006
 Meld misbruik5-4-2006 20:46:10

ook wij trouwen in outfort en zijn daar helemaal weg van.Maar wij trouwen zelf op een vrijdag omdat alle zaterdagen al bezet waren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...