Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verloofde gaat vandaag kostuum kopen: SPANNEND!

5-2-2011 10:53:37
beste bruidjes en bruidegommen.

Toen ik vanmorgen opstond, was mijn verloofde blijkbaar al lang weg. Onderweg naar zijn zus om zijn kostuum te kopen. Ik kreeg het al meteen een beetje benauwd: ik had hem geen laatste instructies kunnen meegeven! Normaal gezien ging ik zelf mee met een foto van het kleed en ging ik daarna elders shoppen, maar dat vond hij plots niet meer goed... Hier zit ik dus, zenuwachtig, niet weten of hij wel naar mijn tips gaat luisteren.... (gelukkig is zijn zus erbij! ;))

Goed dat het nog maar twee maand voor de trouw is of ik zou onozel worden van onwetendheid! Maar soit nog even en ik zal het ook kunnen zien... Nog even volhouden dus ...

groetjes
Anika

Anika
9-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1044

Joke
21-5-2011
 Meld misbruik5-2-2011 10:57:53

Ik ken je gevoel.... Ik mag ook van niets weten.
Ik vertrouw gelukkig wel op mijn ventje en ik had ook geluk dat de zus er bij was dus dat komt wel in orde. Ik ben wel enorm benieuwd naar wat het geworden is maar bij mij is het nog wat langer wachten... Spannend!!!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik6-2-2011 15:34:52

Amaai zeer moedig van u! Ik ben mee gaan kiezen hoor. Ik zou gaga worden als ik niet wist wat hij zou gekocht hebben!

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik6-2-2011 15:38:34

Haha, dat ben ik ook aan het worden hoor! :) Ik ben al blij dat zijn zus mee was om het tot een goed einde te brengen. Maar op zich gun ik het hem wel. Hij loopt hier nu zo fier als een gieter door het huis te pronken dat hij 'super hard zal stralen die dag' en dat ik ' nu ook eens weet hoe het voelt om niets te weten'...

Van nature uit ben ik nogal een controlefreak en heb ik graag zelf de touwtjes in handen. Dit is nu al de tweede keer op rij dat ze me hier bij testen. Het kostuum kopen en de huwelijksreis uit handen geven, maar ik leef nog

Tamara
24-6-2011
 Meld misbruik7-2-2011 10:12:29

ik zit hier ook met de zenuwen! en de mijne heeft al gezegd dat het geen zwart is dus dan begin ik al alle mogelijke kleuren af te gaan!! dat is pas om gaga van te worden! :D

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik7-2-2011 14:01:15

Tamara, dan zal het misschien een donker grijs zijn? Ale ik denk hier aan, omdat ik mijn verloofde gezegd heb een donker grijs te nemen.... Je ziet, ik was er niet bij, maar ik probeer het toch wat te controleren en in goede banen te leiden e ;)

Ellen
2-4-2011
 Meld misbruik7-2-2011 14:41:28

ik weet ook van niets
zen ma en zus zijn meegegaan
maar het is geen kostuum dat weet ik
want het bovenste heeft hij al, de broek en schoenen gaan ze binnenkort halen

vind het wel leuk er niets van weten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info