Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje @Claudia 12/08/11

5-2-2011 19:35:00
Hey Claudia,

Ik las hier al enkele keren op het net dat jullie een taart laten maken door iemand (van de taartenfee?)
Mag ik vragen wat zij vragen voor zo een taart en cupcakes?
Wij gaan zelf een dessertenbuffet samenstellen, maar zo een mooie taart wil ik ergens ook wel, is toch leuk dat je "iets" kan aansnijden... Natuurlijk zal ik moeten zien voor hoeveel personen ik deze zou bestellen, aangezien de mensen toch nog andere dessertjes kunnen kiezen...

Alvast bedankt voor het antwoordje

Gr Kelly

Kelly
11-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1094

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik5-2-2011 21:20:35

Geen Claudia, maar misschien ook handig: als je kijkt op deleukstetaarten.nl dan is daar een stukje op het forum dat bakken voor anderen heet. Daar kan je direct informeren bij de betreffende personen in jouw regio (ook België). Prijzen variëren naar ervaring, maar voor taart begint het zo ongeveer rond de 1,50 per persoon. Tot prijs is afhankelijk van keuze vulling, bekleding en versiering, want daar zit echt ongelooflijk veel werk in.

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik5-2-2011 23:28:27

Hey,

Ik had iemand gecontacteerd via de taartenfee en zij vraagt 4 euro pp. Je kan dan ook eerst op proefsessie komen en alles bespreken. Ik had een foto bij van wat ik wou en zij gaat iets in die soort maken. We bestellen bij haar ook onze cupcakes als bedankje voor de gasten en dat komt op 2.5 euro pp bij haar. Als je een dessertenbuffet neemt dan kan je ook de helft dessertenbuffet doen en de helft bruidstaart of zo... Ik ben ondertussen ook een beetje bezig met bakken enzo en ik ken ondertussen ook een paar mensen van de taartenfee en het zijn echt heel vriendelijke mensen. O ja, wij hebben vier lagen op onze taart met op elke laag een andere vulling en als je vulling wou met vers fruit dan was het wel 0.5 euro pp meer... Maar ik denk ook dat niet iedereen dezelfde prijs hanteert of zo.

Kelly
11-6-2011
 Meld misbruik6-2-2011 12:58:18

Hey meiden

Bedankt voor de antwoordjes! Ga de sites zeker nog eens bekijken, want idd er is veeeel keuze!

Gr Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...