Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf 'schriftelijke overeenkomst' en prijslijst

25-3-2006 12:39:53
Hallo allemaal,

Gisteren hebben we onze fotograaf gekozen en vroeg hij het voorschot te betalen. Hij kon ons echter geen geschreven papier geven hoeveel de album nu exact zou kunnen kosten en hij kon ons ook geen prijslijst voor nabestellingen enz. meegeven. We zijn dit wel mondeling overeengekomen. Hoewel hij er wel betrouwbaar uitziet en we ook nog niets slechts van hem gehoord hebben, heb ik toch zoiets van wat als hij nu achteraf meer vraagt als we overeengekomen waren, dan hebben we niets om op te staan.

Mijn vraagje aan jullie: hebben jullie een soort van schriftelijke overeenkomst met jullie fotograaf waarin staat hoeveel de album, en de foto's kosten? Hebben jullie verder een prijslijst meegekregen?

Sadia

sadia
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 421

davida
7-9-2008
 Meld misbruik25-3-2006 12:55:05

hey ja wij hebben van onze fotograaf een prijslijst mee gekregen met daarop de prijs van de 100 fotos de prijs voor vergrotingen en nabestellingen en ze heeft dat ook ondertekend groetjes

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik25-3-2006 13:59:20

Hallo

Ik heb van mijn fotograaf een prijslijst, en ook voor de nabestellingen. Ik zou anders zelf jullie overeengekomen prijs op papier zetten en door hem laten tekenen. Want idd ge weet nooit... kijk maar naar Debra haar feestzaal die 45 % gestegen is!

Groetjes

Vicky
09.09.06

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik25-3-2006 15:30:51

Hoi ik zou ook zelf iets op papier zetten en hem laten tekenen, ook al is hij misschien inderdaad geen kwade, als er eens iets is, heb je tenminste iets in de hand!
Groetjes nathalie 28/07/06

Ann
19-5-2006
 Meld misbruik25-3-2006 15:44:12

Ai ai,
Als ik dit zo lees wordt ik toch een beetje ongerust. Ik heb mijn fotograaf enkele maanden geleden gewoon telefonisch bevestigd en hij zei dat dit in orde was. Qua prijs is er ook enkel iets mondeling afgesproken. Misschien dat ik toch maar eens beter een telefoontje pleeg :0/

Ann

tina
24-6-2006
 Meld misbruik26-3-2006 9:36:49

Hallo,

Onze fotograaf werkt met vaste prijzen voor de foto's en album. ook voor de nabestellingen hebben we de prijzen meegekregen.

Groeten
Tina

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik26-3-2006 11:02:52

Hey,

Het feit dat die persoon zo moeilijk doet om zelf een prijs op een blaadje te schrijven met daaronder een krabbel vind ik maar vreemd.
Persoonlijk zou ik al niet meer met zo iemand in zee willen gaan.
Heb je gevraagd waarom het niet mogelijk is?

Veel succes nog met de fotograaf en laat je niet doen eh!!
Peggy

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik26-3-2006 12:40:32

Hey,

ik zit met hetzelfde 'probleem'. Maar weten jullie dat een mondelinge overeenkomst dezelfde waarde heeft als een schriftelijke, wettelijk dan toch? Alleen is het dan moeilijk te bewijzen...

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...