Terug naar overzicht
hey ja wij hebben van onze fotograaf een prijslijst mee gekregen met daarop de prijs van de 100 fotos de prijs voor vergrotingen en nabestellingen en ze heeft dat ook ondertekend groetjes
HalloIk heb van mijn fotograaf een prijslijst, en ook voor de nabestellingen. Ik zou anders zelf jullie overeengekomen prijs op papier zetten en door hem laten tekenen. Want idd ge weet nooit... kijk maar naar Debra haar feestzaal die 45 % gestegen is!GroetjesVicky09.09.06
Hoi ik zou ook zelf iets op papier zetten en hem laten tekenen, ook al is hij misschien inderdaad geen kwade, als er eens iets is, heb je tenminste iets in de hand!Groetjes nathalie 28/07/06
Ai ai,Als ik dit zo lees wordt ik toch een beetje ongerust. Ik heb mijn fotograaf enkele maanden geleden gewoon telefonisch bevestigd en hij zei dat dit in orde was. Qua prijs is er ook enkel iets mondeling afgesproken. Misschien dat ik toch maar eens beter een telefoontje pleeg :0/Ann
Hallo,Onze fotograaf werkt met vaste prijzen voor de foto's en album. ook voor de nabestellingen hebben we de prijzen meegekregen. GroetenTina
Hey,Het feit dat die persoon zo moeilijk doet om zelf een prijs op een blaadje te schrijven met daaronder een krabbel vind ik maar vreemd.Persoonlijk zou ik al niet meer met zo iemand in zee willen gaan.Heb je gevraagd waarom het niet mogelijk is?Veel succes nog met de fotograaf en laat je niet doen eh!!Peggy
Hey,ik zit met hetzelfde 'probleem'. Maar weten jullie dat een mondelinge overeenkomst dezelfde waarde heeft als een schriftelijke, wettelijk dan toch? Alleen is het dan moeilijk te bewijzen...Groetjes,Lieve