TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
caroline
20-8-2011
|
5-2-2011 21:46:11
hallo,
mag ik eens vragen hoe Le chapeau qua prijs zit? Heb aal horen zeggen dat het redelijk duur is daar?
groetjes
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
5-2-2011 22:33:43
Ik ben vandaag bij Le Chapeau Antwerpen geweest en deel de ervaring van Leen?
Een aanrader dus!
De kleedjes (bij mij een suitekleedje) zijn er in alle prijsklasses.
Groetjes,
Ingrid
|
|
Leen
5-11-2011
|
6-2-2011 10:45:17
Hoi Caroline, Le Chapeau heeft verschillende merken in verschillende prijsklasses. Voor een Rembo Styling of een Marylise kan je mooie jurken vinden voor € 1200, voor Pronovias zal het rond de € 2000 liggen en Ian Stuart is meestal nog wat duurder. Ik ben niet zeker, maar ik denk niet dat ze bruidsjurken onder de € 1000 euro hebben, maar wel heel mooie suitekleedjes! Ik kan natuurlijk geen prijzen vergelijken want ik ben nergens anders geweest... Nog veel succes met je zoektocht! Leen
|
|
Lore
26-9-2015
|
19-1-2015 17:36:29
Ik ben ook bij Le Chapeau geweest in Bree, en ik heb daar ook mijn jurk gekocht, omdat ze het merk dat ik wilde, nergens anders hebben (Jesus Peiro). Ze hebben inderdaad veel keuze en het is een vrij mooie winkel (niet supermodern). De verkoopster was helemaal niet zo vriendelijk: ze zei bij elke jurk maar een keer of VIER dat het te klein was, zo erg zelfs dat mijn zus die mee was zich eraan begon te ergeren. Zelf heb ik echt geen hele grote maat: kledingmaat 38 - 40, maar ik ben 'gezegend' met een vrij grote boezem; het ging er dan ook over dat ik 'zwaar' was.. Toen ze uiteindelijk de maat zei, vertelde ze me dat ze die maat ging nemen, maar dat ik moest oppassen en niet mocht bijkomen. Een grotere maat ging ze niet nemen, want dan zou ik erg ongelukkig worden (dit vond ik er ook al wat over) Ik heb het gekocht, en ik ben ervan overtuigd dat ze professioneel te werk gaan in het vermaken van de jurk, maar ik hoop dat de verkoopster bij jullie een betere dag heeft!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|