Terug naar overzicht
Hey Kim, Denk dat dit ook een beetje normaal is, trouwen doe je maar één keer en alles moet perfect zijn. Charlotte
Hey Kim... ik heb nog 152 dagen op de teller staan en geloof me... ook ik heb dit al eens gehad... maar dat komt en gaat bij mij... hopelijk wordt het niet feller naarmate de grote dag dichterbij komt... ervan blijven genieten zou ik zeggen :-)! Veel succes!
kop op meid, dat zijn gezonde zenuwen die bij zo een belangrijke gebeurtenis er nu eenmaal bij horen, wees blij dat je al die gevoelens hebt, na de grote dag denk je pff zoveel gedoe en opeens is alles zo vlug voorbij, laat ons dus maar met zijn allen van die stress genieten zou ik zeggen
Perfect normaal! Ik heb gisterennacht ook een halve nacht wakker gelegen van een uitspraak van mijn toekomstige schoonzus. "wat is het spijtig dat jullie geen dansfeest doen.."Het is nochtans een heel bewuste keuze van ons, maar toch sla je aan het twijfelen. Perfect normaal dus!
Hallo, De twijfels zijn zeker normaal... iedereen moet er wel door hoor. En geloof mij, ondanks alle twijfels komt alles goed (ik spreek uit ervaring , ben vandaag een half jaartje getrouwd ). Heel veel succes! Groetjes Annelies