Nu Online
Momenteel zijn er 319 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Al die twijfels ... is dat normaal?

6-2-2011 0:23:44
Met nog 103 dagen te gaan begin ik aan alles te twijfelen! "Hadden we niet beter dit of dat?" "Is mijn kleed wel hét juiste kleed en heb ik niet te snel beslist?" .. Vanmiddag heb ik mijn schoenen gekocht, 'n halve dag later 't zelfde: "Is de kleur wel goed, past het wel bij het kleed? Had ik toch échte bruidsschoenen moeten kopen? Zullen ze wel goed zitten 'n hele dag?" .. Man man, 'k word er gek van! Nog mensen met dit probleem? :)

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 576

charlotte
30-4-2011
 Meld misbruik6-2-2011 8:45:06

Hey Kim,
Denk dat dit ook een beetje normaal is, trouwen doe je maar één keer en alles moet perfect zijn.
Charlotte

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik6-2-2011 9:41:25

Hey Kim... ik heb nog 152 dagen op de teller staan en geloof me... ook ik heb dit al eens gehad... maar dat komt en gaat bij mij... hopelijk wordt het niet feller naarmate de grote dag dichterbij komt... ervan blijven genieten zou ik zeggen :-)!
Veel succes!

joke
13-8-2011
 Meld misbruik6-2-2011 10:27:19

kop op meid, dat zijn gezonde zenuwen die bij zo een belangrijke
gebeurtenis er nu eenmaal bij horen, wees blij dat je al die gevoelens
hebt, na de grote dag denk je pff zoveel gedoe en opeens is alles zo
vlug voorbij, laat ons dus maar met zijn allen van die stress genieten
zou ik zeggen

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik6-2-2011 12:06:10

Perfect normaal! Ik heb gisterennacht ook een halve nacht wakker gelegen van een uitspraak van mijn toekomstige schoonzus. "wat is het spijtig dat jullie geen dansfeest doen.."
Het is nochtans een heel bewuste keuze van ons, maar toch sla je aan het twijfelen. Perfect normaal dus!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik7-2-2011 14:45:42

Hallo,

De twijfels zijn zeker normaal... iedereen moet er wel door hoor. En geloof mij, ondanks alle twijfels komt alles goed (ik spreek uit ervaring , ben vandaag een half jaartje getrouwd ). Heel veel succes!

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...