Nu Online
Momenteel zijn er 319 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoedje af!

6-2-2011 9:41:38
Voor dit nieuw bericht had ik wel een dozijn titels kunnen bedenken:
- De kogel is door de kerk².
- Dress 2 impress
- Wie zoekt die vindt!
- ...

2 Weken geleden ging ik voor het eerst 'jurken passen'. Een tegenvaller van formaat! Ik was er daadwerkelijk niet goed van!
Gisteren vertrokken mijn supporters en ik naar een volgende lading 'jurken passen'.
We kwamen binnen in DE zaak en werden onmiddellijk verwelkomd! We mochten naar een zeer ruime paskamer gaan en er werd onmiddellijk aan de supporters gevraagd of ze iets wilden drinken. (Onze kleine meid was ook mee en zij kreeg direct veel 'oohs en aahs' over zich heen wat een mama en bruid in spé superfier maakt!) Bon, ik (lijstjesmadam van de Lage Landen) had al een hele reeks jurkjes afgeprint die ik zeker zou willen passen. Mevrouw de verkoopster stelde een heleboek vragen en aan haar blik kon ik zien dat ze mijn antwoorden begreep en het met me eens was. Mevrouw de verkoopster leidde me zo naar de jurkjes (zonder de afgedrukte exemplaren mee te nemen). We keken ook verder rond of er nog andere kanshebbers waren.
Mijn supporters bleven ondertussen gezellig in de reuzepaskamer zitten en keken vol ver/bewondering toe als Mevrouw de Verkoopster weer maar eens enkele kleedjes aan de kapstok hing.
Na een tijdje hadden we 12 kleedjes verzameld. Na bijna 3 uur, drank & chips, eerlijke commentaren van zowel mijn supporters als van Mevrouw de Verkoopster waren we 'eruit'.
Ik heb mijn droomjurk gevonden. (Even Kleenexje nemen!)
Daar werd natuurlijk op geklonken en gedronken met champagne!

Zonder de naam van DE zaak te vernoemen wil ik toch even Chapeau ;) zeggen voor/aan/tegen de held van de dag: Mevrouw de Verkoopster! Zij mag gerust my personal shopper worden. Zelfs de verkoopsters van DE winkel waar ik al jaren mijn kleedjes koop, kennen mijn smaak zo goed niet!
Mijn hoedje af dus, voor deze dame!
Groetjes,
An (met Kleenex en haar stappenplan)

An
9-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 976

joke
13-8-2011
 Meld misbruik6-2-2011 10:24:47

wat kan jij geweldig schrijven, een plezier om jou verhaal te lezen.
Te gek gevoel he als je dé jurk gevonden hebt, ik vond het ook zalig
geniet er van

grtjs joke

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik6-2-2011 10:28:17

Mooie reklame voor "chapeau", als ze dit verdienen, vermeld gerust de naam he. Interessant voor iedereen

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik6-2-2011 13:46:46

Leuk te horen dat je uw kleed gevonden hebt! Wie heeft je verdergeholpen? Nicht van mijn verloofde werkt daar.

Stephanie

Meld misbruik6-2-2011 16:22:31

Jij had duidelijk een andere verkoopster dan ik had! Proficiat!

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik6-2-2011 16:59:47

Wat een zalig gevoel toch als je 'jouw kleed' gevonden hebt! Super! En nu op naar de eerste pas! ;)

An
9-9-2011
 Meld misbruik6-2-2011 21:17:47

@Joke: Dank je wel *bloos*
@Jeff: Je hebt me door! ;)
@Kelly: De held, nuja, heldin van de dag heet Els.
@Stephanie: Wel meid, de verkoopster kan duidelijk HET verschil maken. Zo had mijn schoonzus een zeer trieste ervaring met een bepaalde zaak terwijl een collega haar droomjurk daar gevonden heeft. (met behulp van haar droomverkoopster) Heb jij je kleed al 'gevonden?
@Anika: Die datum staat al in't groot op de kalender ;)

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik6-2-2011 21:37:29

Hallo An,
Mijn trouwjurk zaterdag gekozen en ook een dikke Chapeau voor de verkoopster die mij hielp. Het klikte perfect tussen ons. Bedankt Chapeau/Antwerpen.
Groetjes,
Ingrid

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...