Terug naar overzicht
wat kan jij geweldig schrijven, een plezier om jou verhaal te lezen. Te gek gevoel he als je dé jurk gevonden hebt, ik vond het ook zalig geniet er van grtjs joke
Mooie reklame voor "chapeau", als ze dit verdienen, vermeld gerust de naam he. Interessant voor iedereen
Leuk te horen dat je uw kleed gevonden hebt! Wie heeft je verdergeholpen? Nicht van mijn verloofde werkt daar.
Jij had duidelijk een andere verkoopster dan ik had! Proficiat!
Wat een zalig gevoel toch als je 'jouw kleed' gevonden hebt! Super! En nu op naar de eerste pas! ;)
@Joke: Dank je wel *bloos* @Jeff: Je hebt me door! ;) @Kelly: De held, nuja, heldin van de dag heet Els. @Stephanie: Wel meid, de verkoopster kan duidelijk HET verschil maken. Zo had mijn schoonzus een zeer trieste ervaring met een bepaalde zaak terwijl een collega haar droomjurk daar gevonden heeft. (met behulp van haar droomverkoopster) Heb jij je kleed al 'gevonden? @Anika: Die datum staat al in't groot op de kalender ;)
Hallo An, Mijn trouwjurk zaterdag gekozen en ook een dikke Chapeau voor de verkoopster die mij hielp. Het klikte perfect tussen ons. Bedankt Chapeau/Antwerpen. Groetjes, Ingrid