Terug naar overzicht
carlton in marke
deze twee zalen stonden ook in onze top 3! (uiteindelijk wel een andere zaal gekozen: klokhof) het zijn inderdaad 2 totaal verschillende stijlen... wat de menu's betreft, viel het me wel op dat deze bij maelstede wel ietsje 'verfijnder' zijn uitgewerkt (feestelijker), maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening! bij de cofar dien je er wel rekening mee te houden dat als je je feest in de ene zaal houdt, er ernaast ook nog een feest kan plaats vinden (scheiding door een wand), ik weet niet wat dit naar akoestiek geeft. tenzij jullie door het aantal genodigden de 2 zalen zouden nodig hebben natuurlijk maar ik denk wel dat ze aan mekaar gewaagd zijn, de beide zalen (al was maelstede volgens onze vergelijking iets duurder) succes met jullie keuze!
Hallo Ik kan voor u de vergelijking niet maken maar wij waren tevreden over de Cofar. Het eten was lekker en veel. Er is niemand die achteraf heeft geklaagd. De afspraken werden nageleefd. De bediening was vlot en vriendelijk. Kortom, ons feest is goed verlopen. Veel succes met uw keuze. Groetjes
hay ik heb al meerdere huwelijken gedaan in Cofar, en persoonlijk wisten wij onmiddellijk dat wij hier niet wilden trouwen... om te beginnen vinden we de zaal niet mooi (veel te leeg) maar dat is natuurlijk persoonlijk! wij vinden dat maelstede (en Huis van Wonterghem ) veel meer warmte uitstraalt... maar ook de bediening vinden we daar niet goed, en het eten is ook niet lekker (koud, taai,... we hebben er al vanalles meegemaakt...) en natuurlijk gaan de gasten achteraf niet 'klagen' bij het gehuwde koppel, dat deden wij ook niet! dat geeft hen alleen een slecht gevoel... mijn broer is getrouwd in maelstede, wij in huis van wonterghem, en wij vinden dat echt 2 zalen om U tegen te zeggen! ik hoop dat ik je hiermee kan helpen... grtz
Ik verkies ook meer Maelstede dan Cofar ...
Ik ben 2 weken geleden in Maelstede (rapsodie) getrouwd. Het was perfekt: heel lekker eten, perfekte bediening. Als ik het opnieuw moest doen zou ik echt niet twijfelen!!!