Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar veel keuze dassen?

6-2-2011 11:48:59
Wij moeten nog op zoek naar dassen voor de suite. Weet iemand winkels in de buurt van Antwerpen waarin ze hier heel veel veel keuze in hebben en betaalbaar? .. Of eventueel online shops? We zijn op zoek naar grijs/zilver of iets met fel groen in (maar niet volledig groen) ..

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 639

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik6-2-2011 13:03:51

Formen (Herentals)
P&C
In de straat van Ulla Popken (meirbrug antwerpen) is een Italiaanse winkel met hemden en dassen

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik6-2-2011 13:07:25

Al eens gaan kijken op de meir bij C&A?

Lena
30-10-2010
 Meld misbruik6-2-2011 13:23:45

Hey!

Bij Lenders in Borsbeek hebben ze ook veel keuze, dat vond ik toch. Het kostuum van mijn echtgenoot kwam van daar, met bijpassende das!

Vroeger had je die winkel TieRack, maar ik weet niet of die nog ergens bestaat. Die verkochten niets anders dan dassen en sjaals.

Veel succes alvast!

lindsay
13-5-2011
 Meld misbruik6-2-2011 18:04:27

hoi,

als je veel keuze dassen zoekt, ga dan maar eens bij maasmechelen village kijken, bij Suitsupply.
niet normaal hoeveel dassen daar hingen, in alle kleuren en motieven. zeker een aanrader.

Ellen
21-5-2011
 Meld misbruik6-2-2011 20:04:40

Hey Kim!

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik ben op zoek naar 5 dezelfde dassen, liefst met een motief. Ik was gaan kijken in c&a in Brussel en daar hebben ze heel veel keuze, maar geen 5 dezelfde dassen. Probleem was dat alle dassen (van dezelfde prijs) dezelfde streepjescode hebben en ze dus niet kunnen kijken in welke vestiging ze die das ook hebben.
Zelfde verhaal bij Inno. Ik ga nu vrijdag eens gaan kijken bij For men, hopelijk kan ik daar iets naar mijn zin vinden.

Succes!

Evi
8-7-2011
 Meld misbruik7-2-2011 8:10:40

Hey!

Suitsupply vind je ook in het Wijnegem shopping center. Er is inderdaad enorm veel keuze. Dassen kosten daar +/- 25,00 EUR.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...