Terug naar overzicht
Formen (Herentals) P&C In de straat van Ulla Popken (meirbrug antwerpen) is een Italiaanse winkel met hemden en dassen
Al eens gaan kijken op de meir bij C&A?
Hey! Bij Lenders in Borsbeek hebben ze ook veel keuze, dat vond ik toch. Het kostuum van mijn echtgenoot kwam van daar, met bijpassende das! Vroeger had je die winkel TieRack, maar ik weet niet of die nog ergens bestaat. Die verkochten niets anders dan dassen en sjaals. Veel succes alvast!
hoi, als je veel keuze dassen zoekt, ga dan maar eens bij maasmechelen village kijken, bij Suitsupply. niet normaal hoeveel dassen daar hingen, in alle kleuren en motieven. zeker een aanrader.
Hey Kim! Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik ben op zoek naar 5 dezelfde dassen, liefst met een motief. Ik was gaan kijken in c&a in Brussel en daar hebben ze heel veel keuze, maar geen 5 dezelfde dassen. Probleem was dat alle dassen (van dezelfde prijs) dezelfde streepjescode hebben en ze dus niet kunnen kijken in welke vestiging ze die das ook hebben. Zelfde verhaal bij Inno. Ik ga nu vrijdag eens gaan kijken bij For men, hopelijk kan ik daar iets naar mijn zin vinden. Succes!
Hey! Suitsupply vind je ook in het Wijnegem shopping center. Er is inderdaad enorm veel keuze. Dassen kosten daar +/- 25,00 EUR.