Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkostuum

6-2-2011 13:09:53
Hallo, wie heeft er ideetjes waar mijn verloofde zijn trouwkostuum kan vinden? Tips zijn welkom. Liefst regio west of oost vlaanderen. En wat kost zo een kostuum gemiddelt?
grtjs katrien

katrien
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1070

Vanessa
3-6-2011
 Meld misbruik6-2-2011 14:54:45

Hallo,

In Zottegem is er Labaere waar je zowel kostuums kunt huren als kopen!

Groetjes

mieke
14-5-2011
 Meld misbruik6-2-2011 15:11:50

Hallo,

Wij zijn naar Vanwijnsberghe geweest in kuurne, we hebben gehuurd omdat mijn schat nooit een kostuum draagt en wij hebben 120 euro betaald het hemd moet je wel kopen en dat was ook 120 euro. Je kan er natuurlijk kopen ook maar ik weet niet hoeveel dat is.

Groetjes

Julie
9-7-2011
 Meld misbruik6-2-2011 15:44:26

In Zottegem is er idd Labaere waar je zowel kunt kopen als huren.
Mijn toekomstige is daar oo geweest en is echt mooi

lindsay
13-5-2011
 Meld misbruik6-2-2011 17:38:30

mijn verloofde heeft een kostuum van hugo boss gekocht.
we zijn niet zo voor de echt huwelijkskostuums.
maar wat hij nu heeft is een echt pracht exemplaar

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik7-2-2011 7:42:22

Hey,
Mijn man heeft een gewoon simpel zwart kostuum van Tommy Hilfiger aangehad. En die van Hugo Boss zijn ook super.
Voordeel is dat het moderne kostuums zijn die achteraf nog gemakkelijk afgedragen kunnen worden.
Ook Esprit heeft mooie kostuums vind ik.
Voor mij hoeft het echt geen echt trouwkostuum of speciaal kostuum te zijn hoor, als het maar mooi is.
Groetjes,
ilse

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-2-2011 20:01:06

Mijn man had ook een kostuum van Esprit en dat kostte +/- 250 euro!

Giovanni

Meld misbruik7-2-2011 22:41:58

Je kan ook eens een kijkje bij ons nemen: www.carbonella.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info