Terug naar overzicht
Hallo, In Zottegem is er Labaere waar je zowel kostuums kunt huren als kopen! Groetjes
Hallo, Wij zijn naar Vanwijnsberghe geweest in kuurne, we hebben gehuurd omdat mijn schat nooit een kostuum draagt en wij hebben 120 euro betaald het hemd moet je wel kopen en dat was ook 120 euro. Je kan er natuurlijk kopen ook maar ik weet niet hoeveel dat is. Groetjes
In Zottegem is er idd Labaere waar je zowel kunt kopen als huren. Mijn toekomstige is daar oo geweest en is echt mooi
mijn verloofde heeft een kostuum van hugo boss gekocht. we zijn niet zo voor de echt huwelijkskostuums. maar wat hij nu heeft is een echt pracht exemplaar
Hey, Mijn man heeft een gewoon simpel zwart kostuum van Tommy Hilfiger aangehad. En die van Hugo Boss zijn ook super. Voordeel is dat het moderne kostuums zijn die achteraf nog gemakkelijk afgedragen kunnen worden. Ook Esprit heeft mooie kostuums vind ik. Voor mij hoeft het echt geen echt trouwkostuum of speciaal kostuum te zijn hoor, als het maar mooi is. Groetjes, ilse
Mijn man had ook een kostuum van Esprit en dat kostte +/- 250 euro!
Je kan ook eens een kijkje bij ons nemen: www.carbonella.be