Terug naar overzicht
He, Geniet er nog maar van van ons is het vandaag 1 jaar geleden.....
Je hebt blijkbaar erg genoten van jullie dag! SUPER! Hopelijk is mijn dag ook snel daar. Proficiat en geniet van jullie huwelijksreis!
Heel leuk dat je hebt genoten! Veel succes nog en een prettige vakantie.
proficiat!! heel veel geluk samen toegewenst!! en nu genieten van de huwelijksreis! altijd tof van een verslagje te lezen waar alles perfect in verliep. groetjes
Proficiat!
Een dikke proficiat he!!!
Dikke proficiat! Wij gaan ook een vrijzinnige viering organiseren, welke structuur hadden jullie voor de viering? groetjes veel plezier in de VS
Proficiat! Geniet van jullie huwelijksreis en wittebroodsweken!
bij ons was het eigenlijk "ons verhaal" dat geschreven werd door de dame van het alternaatief en dat werd soms onderbroken door persoonlijke teksten, bezinningsteksten etc, haar verhaal was zo een beetje de rode draad!
Hey blij om te lezen dat het zo goed is geweest.Wij trouwen ook in domein Carlton, is een opluchting om goeie reacties te lezen.
Dag Stephanie,Waarschijnlijk ben je nu op huwelijksreis maar het zou leuk zijn moest je nog eens op het volgende kunnen antwoorden als je dit (ooit) leest:Hebben jullie moeten betalen voor de proefmenu bij Carlton?
dag melanie, wij hebben geen proefmenu genomen omdat we al in ter eeste (in roeselare) naar 2 feesten geweest waren en dat dezelfde menu's en koks zijn als in carlton. Nu vind ik het persoonlijk wel logisch dat je daarvoor moet betalen. De wijn en schuimwijn hebben wij wel gratis mogen proeven (kregen een fles mee naar huis! groetjes!
Dag Stephanie, Moest je dit nog lezen: Hoe hebben jullie de gasten aan tafel laten gaan? De maître zei dat we dit best niet via de DJ doen want zou te luidruchtig zijn en niet echt stijlvol. Hij stelde voor dat zei gewoon de gasten in het oor gaan fluisteren dat het tijd is om aan tafel te gaan (en zei krijgen dan een overzicht wie waar gaat zitten). Dus ben een benieuwd hoe jullie het aangepakt hebben. Alvast bedankt om te reageren! ps: welke menu hebben jullie gekozen?
hei! Bij ons is het ook niet afgeroepen (ook omdat er nogal veel buitenlandse mensen waren en ja die zouden dat dan ook niet zo goed verstaan). De maitre heeft idd de mensen naar hun tafel begeleid en dat is zeer vlot zonder problemen gegaan! Ik moet zeggen dat die maitre echt wel top is!van menu hebben wij als voorgerecht iets met sint jacobsvruchten en scampi gegeten, als hoofdgerecht de beef zingara en als dessert het buffet (en dat was echt super lekker!!!) succes!
Bij de proefmenu hadden we ook de maître en die was idd top! Wij zouden als voorgerecht de zeetong op Oostende wijze met garnalen nemen. Als hoofdgerecht het gepekeld speenvarken en de dessert is eentje van de kaart van Ter Eeste nl. een soepje van rode vruchten met amandelijs. Ik hoop echt dat dit allemaal in de smaak zal vallen bij iedereen. Enkel het dessert hebben we niet zelf geproefd omdat het een dessertbord was wat ze gemaakt hadden. Wij waren daar geen voorstander van en zo kwam de maître af met die rode vruchten.