Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gisteren getrouwd! verslagje + aanraders!

6-2-2011 14:43:58
hallo hallo!

gisteren was onze grote dag!
Het was echt fantastisch, alles liep echt zoals gepland! we hebben echt proberen bewust te genieten van elk moment! Onze viering was met het alternaatief (uvv) en dit was echt zeer mooi! wij hadden zelf nog nooit echt zo een viering meegemaakt en ik denk niemand van onze aanwezigen ook, maar het was supermooi! wij kregen er erna veel complimenten over!
enkele aanraders:

- Domein Carlton te Marke, zowel receptie als avondfeest waren meer dan dik in orde! het eten was superlekker, de bediening supervlot en vriendelijk, echt niets op aan te merken!
- dj Lieven Batjoens, echt een superdj! we mochten zijn installatie ook gebruiken voor de viering. Tijdens het dessertbuffet voelde je zo al dat hij zijn publiek aan het opwarmen was en na de openingsdans barste het echt los! de dansvloer stond altijd vol! echt super!

Ik hoop dat jullie ook echt zo een prachtige dag als ik mogen meemaken! En nu op naar USA!

Stephanie
5-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1477

frida
6-2-2010
 Meld misbruik6-2-2011 14:48:31

He, Geniet er nog maar van van ons is het vandaag 1 jaar geleden.....

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik6-2-2011 15:16:09

Je hebt blijkbaar erg genoten van jullie dag! SUPER!
Hopelijk is mijn dag ook snel daar.

Proficiat en geniet van jullie huwelijksreis!

Kristel
14-5-2011
 Meld misbruik6-2-2011 15:35:25

Heel leuk dat je hebt genoten! Veel succes nog en een prettige vakantie.

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik6-2-2011 16:49:53

proficiat!! heel veel geluk samen toegewenst!!
en nu genieten van de huwelijksreis!
altijd tof van een verslagje te lezen waar alles perfect in verliep.
groetjes

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik6-2-2011 19:10:39

Proficiat!

katrien
12-8-2011
 Meld misbruik7-2-2011 0:49:32

Een dikke proficiat he!!!

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik7-2-2011 6:42:40

Dikke proficiat!

Wij gaan ook een vrijzinnige viering organiseren, welke structuur hadden jullie voor de viering?

groetjes

veel plezier in de VS

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-2-2011 19:55:39

Proficiat! Geniet van jullie huwelijksreis en wittebroodsweken!

Stephanie
5-2-2011
 Meld misbruik8-2-2011 13:43:18

bij ons was het eigenlijk "ons verhaal" dat geschreven werd door de dame van het alternaatief en dat werd soms onderbroken door persoonlijke teksten, bezinningsteksten etc, haar verhaal was zo een beetje de rode draad!

Melanie
21-5-2011
 Meld misbruik8-2-2011 19:49:34

Hey blij om te lezen dat het zo goed is geweest.
Wij trouwen ook in domein Carlton, is een opluchting om goeie reacties te lezen.

Melanie
21-5-2011
 Meld misbruik15-2-2011 9:59:18

Dag Stephanie,
Waarschijnlijk ben je nu op huwelijksreis maar het zou leuk zijn moest je nog eens op het volgende kunnen antwoorden als je dit (ooit) leest:
Hebben jullie moeten betalen voor de proefmenu bij Carlton?

Stephanie
5-2-2011
 Meld misbruik21-2-2011 7:21:32

dag melanie,

wij hebben geen proefmenu genomen omdat we al in ter eeste (in roeselare) naar 2 feesten geweest waren en dat dezelfde menu's en koks zijn als in carlton. Nu vind ik het persoonlijk wel logisch dat je daarvoor moet betalen.
De wijn en schuimwijn hebben wij wel gratis mogen proeven (kregen een fles mee naar huis!
groetjes!

Melanie
21-5-2011
 Meld misbruik14-3-2011 8:23:34

Dag Stephanie,

Moest je dit nog lezen:

Hoe hebben jullie de gasten aan tafel laten gaan? De maître zei dat we dit best niet via de DJ doen want zou te luidruchtig zijn en niet echt stijlvol.
Hij stelde voor dat zei gewoon de gasten in het oor gaan fluisteren dat het tijd is om aan tafel te gaan (en zei krijgen dan een overzicht wie waar gaat zitten).

Dus ben een benieuwd hoe jullie het aangepakt hebben.
Alvast bedankt om te reageren!

ps: welke menu hebben jullie gekozen?

Stephanie
5-2-2011
 Meld misbruik14-3-2011 13:13:53

hei!

Bij ons is het ook niet afgeroepen (ook omdat er nogal veel buitenlandse mensen waren en ja die zouden dat dan ook niet zo goed verstaan). De maitre heeft idd de mensen naar hun tafel begeleid en dat is zeer vlot zonder problemen gegaan! Ik moet zeggen dat die maitre echt wel top is!
van menu hebben wij als voorgerecht iets met sint jacobsvruchten en scampi gegeten, als hoofdgerecht de beef zingara en als dessert het buffet (en dat was echt super lekker!!!)

succes!

Melanie
21-5-2011
 Meld misbruik15-3-2011 7:44:32

Bij de proefmenu hadden we ook de maître en die was idd top!
Wij zouden als voorgerecht de zeetong op Oostende wijze met garnalen nemen. Als hoofdgerecht het gepekeld speenvarken en de dessert is eentje van de kaart van Ter Eeste nl. een soepje van rode vruchten met amandelijs.

Ik hoop echt dat dit allemaal in de smaak zal vallen bij iedereen. Enkel het dessert hebben we niet zelf geproefd omdat het een dessertbord was wat ze gemaakt hadden. Wij waren daar geen voorstander van en zo kwam de maître af met die rode vruchten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info