Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Sophie over Pernill

25-3-2006 18:46:57
Hallo Sophie. Je reageerde op mijn berichtje over Xantippe.
Je vertelde me dat je bij Pernill ging voor het kapsel en in de Baron Ruzettenlaan voor je make-up. Mag ik eens vragen hoeveel alles koste en de juiste gegevens, adres, telefoon,...
Heb je foto's van jezelf om door te mailen van je kapsel en make-up?
(witten@belgacom.net)

Kate
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 485

Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik26-3-2006 15:23:30

Hoi Kate,

Ik zal je spoedig een mail sturen met alle gegevens + wat foto's van op ons huwelijk.

Ik probeer je vandaag nog die gegevens te bezorgen anders zal het morgen zijn.

Groetjes,
Sophie

ps: de foto's zijn wel algemeen omdat ik die van de fotograaf niet op een computerbestand heb maar heb er al een paar geselecteerd en als je inzoomt kan je alles perfect zien.

Elke
28-10-2006
 Meld misbruik27-3-2006 14:14:06

aangezien jullie uit de zelfde streek komen, wie is jullie fotograaf (geweest)? Wij gaan binnenkort op zoek maar heb geen idee waar te beginnen

groetjes

Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...