Terug naar overzicht
Hallo iedereen !
Heeft er iemand onder jullie ervaring met Mika-trouwringen (www.juwelen-mika.be)?
Zijn deze degelijk, mooi en vanaf welke prijs starten ze?
Hey, volgens ik mij herinner, maken zij enkel zilveren ringen. Staat ook zo op de site. Ik denk dus niet dat ze oud goud overnemen. Groetjes
Oh ja, daar had ik eigenlijk niet bij stilgestaan. Heb je ervaring met hun juwelen? Zijn ze degelijk genoeg voor een trouwring?
Ik ken Mireille persoonlijk ( Mireille is 1 van de ontwerpsters)Ik weet zeker dat je je oud goud kan geven, ze maken immers elk juweel met de hand.Mireille is van opleiding goudsmit en maakt prachtige creaties voor je trouwring !!!Ik heb een paar jaar geleden hen ook aangeraden aan een vriendin, en ze zijn zeker tevreden met hun ringen. Je kan met hen een afspraak maken en dan vb foto's meenemen van welke ringen je mooi vindt. Ze maken ze dan volledig na. Mijn neef heeft zowel zijn verlovingsring als zijn trouwring bij haar laten maken. Vraag maar naar Mireille, en zeg dat je de info hebt gekregen van Mieke, een nichtje van Gert Van Ginneken, dan komt alles zéker goed :-)
Oh super! Bedankt voor je reactie :-) Ik ga over een maand naar een Mika-avond bij een vriendin, maar ik denk niet dat ik zo lang kan wachten om info te vragen. Dus ik zal haar binnenkort bellen om een afspraak te maken.