Terug naar overzicht
Mijn man wou ook geen klassiek costuum, wij zijn bij Verso in Antwerpen langsgegaan, zeker de moeite om eens langs te gaan!!
wij zijn bij hugo boss geweest, zijn ook leuke en niet klassieke kostuums
Mijn vriend heeft een kostuum van Van Gils. Hij draagt nooit kostuums en zag er een klein beetje tegen op. Maar dit vond hij echt mooi! Het is een linnen kostuum en dat maakt het wat losser en sportiever..
mijn verloofd heeft een kostuum van het merk Cosmos. Dit merk heeft meer van die getailleerde vesten en heel modern, echt strak in het pak. Helemaal niet klassiek. Maar een echt sportief model daar kan ik mij niks bij voorstellen hoor.
Mijn vriend is ook niet voor kostuums, maar de collectie van COSSMO (gekocht bij Labaere in Zottegem) is echt wel top. De verkoopsters luisteren duidelijk naar je stijl, kleur enz... Hij voelde zich echt ne man in dat pak ;-) Absoluut niet klassiek, wel duur, maar echt super!! Je kan ervoor zorgen dat hemd + das dezelfde kleur is dan jouw kleed. Dan passen jullie helemaal bij elkaar :-) x
www.cossmo.be
Bedankt voor de reacties, maar het is toch nog totaal iets anders wat hij wil. :)