Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje ivm een gilet voor onder kortuum

6-2-2011 18:08:23
hoi,

we zijn vandaag een kostuum en schoenen voor mijn verloofde gaan kopen.
super mooi kostuum, hemd en das bij hugo boss gevonden.

maar we willen nog graag een gilet voor onder het kostuum, iemand enig idee waar ik dat kan vinden???
heb het vandaag namelijk nergens gevonden??!!!

kan iemand helpen??

alvast bedankt

lindsay
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1291

Patricia
6-8-2011
 Meld misbruik6-2-2011 18:56:27

Hallo,

Hebben ze dat niet in die winkel zelf? Ik weet dat Hugo Boss niet werkt met zo'n gilet, maar missch kan je van één ander merk in dezelfde tint passen: COSSMO bevoorbeeld? Bij Labaere in Zottegem of Devos in Lennik.

Ik vrees dat ze dat niet apart verkopen. Mijn vriend heeft z'n kostum gekocht bij Labaere en dat onderjasje was er direct inbegrepen van COSSMO...

Veel succes,
Patricia x

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik6-2-2011 20:06:41

Het is inderdaad niet zo 'in de mode'. Mijn vriend vertelde het me gisteren na zijn shop-dagje ook. Of hij het gevonden heeft, dat mag ik uiteraard niet weten,.. Maar het is zoals je zegt niet zo makkelijk te vinden.

Stijn
10-9-2011
 Meld misbruik6-2-2011 21:15:49

Wij zijn dit weekend ook op zoek geweest naar een kostuum met gilet, maar ook niet gevonden. Volgens de verkopers van verschillende winkels, verkopen ze dit moeilijker en nemen ze dit niet zo in stock. Je hebt wel meer kans om die gilets te vinden bij de 'echte trouwkostuums'...
Veel succes nog en als je ze zou vinden, mag je het altijd laten weten!

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik7-2-2011 8:57:48

Hoi,

wij zijn gisteren bij Cony in St.Maria-Aalter geweest. Wij gaan een kostuum huren maar vonden de huur-gilets niet mooi. Het was perfect mogelijk om een kostuum te huren en apart dan een gilet te huren. Dus daar zou dat moeten lukken. Ik schrok wel van de prijzen: de gilet die wij mooist vonden was €130. Ze hadden er wel veel, dus misschien vinden jullie daar wat jullie zoeken?

Groetjes
Greet

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik7-2-2011 11:39:10

Hallo,

Voor mijn man hadden we ook een gillet. Wij hebben het geheel gekocht bij Nicky Vankets. Hij heeft verschillende kostuums gepast (in verschillende winkels) en bij de meeste kostuums was een bijpassende gillet. Hadden ze dit niet in de winkel waar hij zijn kostuum gekocht heeft? Misschien bij Wellens, Vossen, ... ik zou eens proberen in de chiquere herenwinkels of winkels met echte huwelijkskostuums...
Succes

Groetjes
Annelies

Giovanni

Meld misbruik7-2-2011 22:44:23

Een beetje raar dat ze dit niet bij hugo boss zelf verkopen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info