Terug naar overzicht
Hallo, Hebben ze dat niet in die winkel zelf? Ik weet dat Hugo Boss niet werkt met zo'n gilet, maar missch kan je van één ander merk in dezelfde tint passen: COSSMO bevoorbeeld? Bij Labaere in Zottegem of Devos in Lennik. Ik vrees dat ze dat niet apart verkopen. Mijn vriend heeft z'n kostum gekocht bij Labaere en dat onderjasje was er direct inbegrepen van COSSMO... Veel succes,Patricia x
Het is inderdaad niet zo 'in de mode'. Mijn vriend vertelde het me gisteren na zijn shop-dagje ook. Of hij het gevonden heeft, dat mag ik uiteraard niet weten,.. Maar het is zoals je zegt niet zo makkelijk te vinden.
Wij zijn dit weekend ook op zoek geweest naar een kostuum met gilet, maar ook niet gevonden. Volgens de verkopers van verschillende winkels, verkopen ze dit moeilijker en nemen ze dit niet zo in stock. Je hebt wel meer kans om die gilets te vinden bij de 'echte trouwkostuums'...Veel succes nog en als je ze zou vinden, mag je het altijd laten weten!
Hoi, wij zijn gisteren bij Cony in St.Maria-Aalter geweest. Wij gaan een kostuum huren maar vonden de huur-gilets niet mooi. Het was perfect mogelijk om een kostuum te huren en apart dan een gilet te huren. Dus daar zou dat moeten lukken. Ik schrok wel van de prijzen: de gilet die wij mooist vonden was €130. Ze hadden er wel veel, dus misschien vinden jullie daar wat jullie zoeken? GroetjesGreet
Hallo, Voor mijn man hadden we ook een gillet. Wij hebben het geheel gekocht bij Nicky Vankets. Hij heeft verschillende kostuums gepast (in verschillende winkels) en bij de meeste kostuums was een bijpassende gillet. Hadden ze dit niet in de winkel waar hij zijn kostuum gekocht heeft? Misschien bij Wellens, Vossen, ... ik zou eens proberen in de chiquere herenwinkels of winkels met echte huwelijkskostuums... Succes Groetjes Annelies
Een beetje raar dat ze dit niet bij hugo boss zelf verkopen...