Terug naar overzicht
... duurste dat ZE hangen had :-)
Dat moet een heerlijk gevoel geven, ik ben al enkele winkels afgeschuimd en heb nog niet het wauw gevoel gehad. ik zie net dat we de huwelijksdatum gemeen hebben! We kunnen dus samen aftellen naar DE dag!! Veel succes met de voorbereiding! groetjes Caroline
Hey Caroline, Je zal het wel direct voelen als de jurk juist zit. Wij moeten nog heel wat dingen regelen, af en toe wou ik dat ik een wedding planner had :-) Volgende stap op mijn lijstje is mijn lingerie en de schoenen :-) Veel succes met je zoektocht!
Hallo, Ik ben ook bij Couture Annie geweest en heb er mijn kleedje gevonden! De verkoopster is inderdaad heel vriendelijk en behulpzaam en ze zegt haar mening. Prijs/kwaliteit verhouding van de kleedjes lijkt me super, kleedjes zijn erg betaalbaar in vergelijking met sommige andere winkels...
Hey Ellen! Ik heb een afspraak op 11 juli bij Couture Anny :-) Ik kijk er enorm naar uit maar ben er anderzijds nu al zenuwachtig voor omdat ik nu niet van op voorhand enig idee heb wat ik juist wil... Daarom wou ik je even vragen hoe zij juist te werk gaat? (kwestie van de zenuwen te bedaren als ik weet wat me te wachten staat) Kan je me mailen als je even de tijd hebt om te antwoorden aub?! evelinedecorte@hotmail.com Alvast bedankt!