Terug naar overzicht
Nadeel bij Saint Germain: je kiest niet zelf de zaal die jouw voorkeur heeft ook al beloven ze je dat. Mijn vriendin is er getrouwd en wilde persé een bepaalde zaal. Ze heeft dit duidelijk een paar keer gezegd. Ze zeiden haar dat het ok was tot een paar weken voor het huwelijk. Zij hadden wat minder gasten dan het andere koppel en werden op de achtergrond geschoven. Dus: ze trouwde in de zaal waar ze absoluut niet in wilde trouwen.Het eten was wel lekker en verzorgd. Hierop niets aan te merken.Wat wij ook een nadeel vonden: als je de receptie buiten wil houden is de tuin echt wel miniem en staat iedereen gelijk een garnaal op elkaar geplakt. Wij hadden ook gedacht er te trouwen maar waren dik ongoocheld na mijn vriendin haar huwelijk. Uiteindelijk zijn we verder blijven zoeken en vonden wij een prachtige feestzaal met prachtige tuin met al onze wensen en dromen. Er kon ook maar 1 huwelijk doorgaan in onze feestzaal en niet zoals in Saint-Germain dat er 3 zijn. Ander nadeel van Saint-Germain: geen parkeerplaats voor alle genodigden in de buurt van de feestzaal.Groetjes
Hoi,Wij geven op 28 juli 2006 ons feest in Salons Saint Germain. Vorig jaar hebben we daar het trouwfeest gevierd van mijn neef. Het was echt een supertof feest en alles was piekfijn in orde. Daarna hebben wij voor onze trouw ook andere zalen bezocht maar Saint Germain bleef er voor ons uitspringen. We hebben dan ook niet lang getwijfeld om deze zaal te boeken. De 3 zalen zijn allemaal even mooi hoor. Groetjes Eva
hallo,ik ben op 19 aug. 2005 getrouwd in saint germain en wij zijn heel tevreden. Het eten was perfect inorde. Wij hadden de bovenste zaal opgegeven als voorkeur en die hebben we ook gekregen. Inderdaad dat weet je maar de week van je trouw welke zaal je gaat hebben. Maar toen hadden wij nog tijd genoeg om de versiering van aan de buitentrap inorde te brengen. Saint germain is gelegen op de markt en daar is toch wel heel veel parkeergelegenheid. Ik weet echt niets op te merken aan saint germain. vele groetjes en succes nog met je verdere voorbereidingen geniet ervan!