Terug naar overzicht
Ik trouw in een kleed van Blue by Enzoani! Het is dan juli en ga geen stola nemen... Weet ook niet of ze het in mijn bruidswinkel verkopen. (Le Chapeau Bree)Groetjes!
Ik trouw ook in een kleed van Bleu by Enzoani. Kben er gewoon verliefd op!!! Ik draag geen stola. Is dan ook al eind mei...
hey ik heb ook kleedje van blue by Enzoani en de stola of bolero die erbij verkocht werd zag ik niet zo graag was beetje opgepoft , maar zoek in feite ook wel iets van stola of bolero is wel juli, maar voor in de kerk mss :)
hey Ik heb ook een jurk van blue by Enzoani. Het is echt mijn droomjurk. Ik draag ook geen stola. groetjes
Ik heb ook een kleedje van blue by enzoani zonder stola :-)
Ha, blijkbaar toch nog mensen die in die collectie hun droomjurk gevonden hebben! Had al bij bruidjes van vorig jaar het merk laten vallen en die kenden het precies niet :)Ik had eerst een kleedje van marylise in gedachten, maar de verkoopster zei dat het wel iets meer mocht zijn.. Toen ik het zag hangen dacht ik echt 'oh nee zoiets toch niet..' en toen ik het aandeed 'dit is het'!!! Ze hebben het mij maar als vierde kleedje laten aandoen, zodat ik zeker het verschil zou zien..Nu, ter zake :)Ik heb een bustiermodel en ben bang door een stola te dragen dat het afbreuk doet aan mijn kleedje..http://www.fashionablebride.com/assets/galleries/742/th... deze mouwtjes zouden wel passen, maar ik denk dat de prijs er ook naar is.. (het is wel dit kleedje niet dat ik heb, maar lijkt er heel goed op ;) )Zucht, verlang tot ik vrijdag mag gaan passen!!Gelukkig dat ik het kleed niet te vlug mee naar huis krijg.. Zou iedere moment bij mijn mams staan om er naar te kijken!!
het is een heel mooi kleedje. Ook het jasje met de pofmouwtjes past er heel goed bij. Maar persoonlijk zou ik er geen stola bij dragen, voor de zelfde reden dat jij denkt. Ik heb ook een bustiermodel en ze hebben mij het ook afgeraden geen stola te dragen in de winkel.