Terug naar overzicht
Bij mijn weten heeft hij daar geen winkel.
ik heb de mijne gekocht in plaatselijk juwelier, samen 741 euro met 15% korting
Hoi, misschien kan je het adres op de website vinden of een mailtje sturen?http://www.fededioro.be/content/fededioro.asp Wij zijn in Izegem geweest en zijn supertevreden: hebben meteen onze goesting gevonden, binnen ons budget en zeer vriendelijke mensen! GroetjesGreet
Wij zijn ook van provincie antwerpen en ik denk niet dat ze een winkel in antwerpen hebben, wel een afhaalpunt volgens mij.Wij zijn naar Izegem gereden en geloof me, het was de moeite! ZEER vriendelijke mensen en qua prijs is het voor ons ook meegevallen. Wij hadden eerst ringen in Turkije gekocht maar door nen hoop stress/tegenslagen daar, kreeg ik meer en meer een slecht gevoel bij onze trouwringen als ik ze zag. Dan zijn we naar daar gereden, gewapend met nog oud goud, en hebben we nieuwe ringen en krijgen we nog 70 euro terugbetaald!!! Ze konden met goud en stenen van eerste trouwringen de nieuwe maken, met het oud goud konden ze werkuren regelen en dus van oud goud krijgen we nog 70 euro terug. Dus ik als een content mens terug naar buiten! Voor de levering van de ringen kan je volgens mij kiezen: afhalen in Izegem en ze komen ze ook naar huis brengen. Dus zeer makkelijk als je in antwerpen woont! Onze worden eind april geleverd!
Volgens mij moet je ook naar Izegem maar kan je daarna naar hun servicepunt in Antwerpen gaan (als je je model enzo gekozen hebt) Wij hebben onze ringen daar ook gekocht.
wij zijn naar Izegem gegaan en hebben onze ringeb direct gevonden. Goede service en zeer vriendelijk en geduldig, een aanrader! :)
dank u allemaal, we gaan volgende week zaterdag eens een kijkje nemen in Izegem dan, kijk er al naar uit!!