TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
davina
6-5-2011
|
7-2-2011 10:22:09
hey, ik heb zo een tanning laten doen en was daar echt nie content over, ik had geen vlekken op mijn kleren maar wel in de plooien van mijn knie en ellebogen, dus ik zou het zeker niet aanraden
groetjes
|
|
bobo
2-2-2013
|
7-2-2011 11:00:33
Hallo
Mijn moeder heeft dit laten doen voor ons trouwfeest en zij was daar wel zeer tevreden over.
Het kleurtje was heel mooi en naturel.
Succes!
Groetjes
|
|
cindy
17-9-2011
|
7-2-2011 11:23:28
als je in het zonnecenter zegt dat je graag wilt kleuren voor je trouw....
Normaal kan je om de dag gaan en zul je vast wel een kleurtje hebben.
Of bruin je echt niet makkelijk dat kan natuurlijk.
Ik zelf heb geen ervaring met airbrush tanning...
|
|
Annelies
7-8-2010
|
7-2-2011 11:24:22
Hallo,
Ik heb geen ervaring met tanning, maar heb er nog niet veel positiefs over gehoord. Maar zoals Bobo zegt zijn er ook mensen tevreden. Ik denk dat je voor de zonnebank wel wat laat bent. Op 25 dagen nog een mooi kleurtje... ik heb er een dikke twee maand over gedaan. Mijn kleurtje was mooi (meer dan bruin genoeg voor mij) maar niet overdreven bruin. Misschien aan Bobo het adresje vragen voor de tanning... Succes!
Groetjes
Annelies
|
|
hanne
3-9-2011
|
7-2-2011 11:39:54
Hey,
we trouwen vrijdag voor de wet. Aangezien het winter is, zag ik het niet zitten om een zonnebankkuur te doen voor enkele weken. Heb mij een paar weken geleden laten airbrushen om te proberen. Het resultaat was zeer geslaagd! Ik was naturel bruin en had nergens vlekken of zo. Het kleur ging ook helemaal niet af.
Ik zou voorstellen dat je dit ergens eens probeert deze week. Zorg wel dat ze het met de hand doen (geen cabine), zo kunnen ze alle zones goed bereiken. Als je niet tevreden bent, kan je dan nog steeds beginnen met de zonnebank!
Groetjes en succes!
|
|
Hilde
23-6-2011
|
7-2-2011 12:17:25
Hallo,