TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
davina
6-5-2011
|
7-2-2011 10:22:09
hey, ik heb zo een tanning laten doen en was daar echt nie content over, ik had geen vlekken op mijn kleren maar wel in de plooien van mijn knie en ellebogen, dus ik zou het zeker niet aanraden
groetjes
|
|
bobo
2-2-2013
|
7-2-2011 11:00:33
Hallo
Mijn moeder heeft dit laten doen voor ons trouwfeest en zij was daar wel zeer tevreden over.
Het kleurtje was heel mooi en naturel.
Succes!
Groetjes
|
|
cindy
17-9-2011
|
7-2-2011 11:23:28
als je in het zonnecenter zegt dat je graag wilt kleuren voor je trouw....
Normaal kan je om de dag gaan en zul je vast wel een kleurtje hebben.
Of bruin je echt niet makkelijk dat kan natuurlijk.
Ik zelf heb geen ervaring met airbrush tanning...
|
|
Annelies
7-8-2010
|
7-2-2011 11:24:22
Hallo,
Ik heb geen ervaring met tanning, maar heb er nog niet veel positiefs over gehoord. Maar zoals Bobo zegt zijn er ook mensen tevreden. Ik denk dat je voor de zonnebank wel wat laat bent. Op 25 dagen nog een mooi kleurtje... ik heb er een dikke twee maand over gedaan. Mijn kleurtje was mooi (meer dan bruin genoeg voor mij) maar niet overdreven bruin. Misschien aan Bobo het adresje vragen voor de tanning... Succes!
Groetjes
Annelies
|
|
hanne
3-9-2011
|
7-2-2011 11:39:54
Hey,
we trouwen vrijdag voor de wet. Aangezien het winter is, zag ik het niet zitten om een zonnebankkuur te doen voor enkele weken. Heb mij een paar weken geleden laten airbrushen om te proberen. Het resultaat was zeer geslaagd! Ik was naturel bruin en had nergens vlekken of zo. Het kleur ging ook helemaal niet af.
Ik zou voorstellen dat je dit ergens eens probeert deze week. Zorg wel dat ze het met de hand doen (geen cabine), zo kunnen ze alle zones goed bereiken. Als je niet tevreden bent, kan je dan nog steeds beginnen met de zonnebank!
Groetjes en succes!
|
|
Hilde
23-6-2011
|
7-2-2011 12:17:25
Hallo,
ik heb ook een airbrush tanning laten doen bij een schoonheidsinstituut (Ars vivendi in Aalst) en was daar zeer tevreden over. Mijn decolleté en rug hadden een heel mooi naturel, bruin kleurtje. Ik had ook geen vlekken op mijn kledij. Het bruine kleurtje is er ongeveer 5 dagen opgebleven ...
ik ben nu wel een zonnebank-kuurtje aan het doen, 1X per week (ik trouw pas eind juni)
|
|
heidi
|
7-2-2011 13:16:35
ik liet dit voor mijn huwelijk als proef ook doen, maar was niet tevreden...het had meer een oranje kleur en het stone onnatuurlijk...ik heb dan maar zonnenbank gedaan en daardoor had ik een mooier bruiner kleurtje...
|
|
tamara
20-5-2011
|
7-2-2011 13:16:51
hallo,
heb wel ervaring met airbrush, en ik doe het nooit meer.
heb het 2 x laten doen.
2 x vol plekken( vooral handen, ellebogen, knieën), gaat af op de kleding. ik ben er niet te spreken over. ik denk dat zonnebank je een veel beter en mooier resultaat gaat geven.
groetjes en veel succes
|
|
bobo
2-2-2013
|
7-2-2011 16:14:12
Hallo
Ik denk dat veel afhangt van waar je het laat doen en hoeveel je er uiteindelijk voor betaald...
De ene zaak is ook de andere niet.
Zoals hierboven reeds vermeld, ik zou het ook laten spuiten door iemand en niet gewoon in een cabine laten ondergaan.
Succes!
|
|
kathy
4-6-2011
|
8-2-2011 9:24:47
Ik ga het vrijdag laten doen, zal jullie laten weten hoe het is uitgedraaid:)
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|